Coca-Cola rozšíří nabídku také o mléčné výrobky
27.12.2000 | ČTK
ATLANTA 27. prosince (ČTK) - Největší světový producent nealkoholických nápojů Coca-Cola, kterému v poslední době nevyšly některé akviziční záměry v boji s největším konkurentem PepsiCo, v současné době vyvíjí mléčné produkty pro děti. V úterý to sdělili analytici, kteří jsou obeznámeni s budoucími plány firmy a podle nichž se Coca-Cola snaží rozšířit výrobu i mimo oblast sycených limonád.Zpráva byla upravena na základě obchodních podmínek ČTK, uplné znění získáte na obchodni@mail.ctk.cz
Copyright (2003) The Associated Press (AP) - všechna práva vyhrazena. Materiály agentury AP nesmí být dále publikovány, vysílány, přepisovány nebo redistribuovány.
Další články v kategorii Potravinářství
- Rusko do konce srpna zakázalo vývoz cukru, chce zajistit stabilitu na trhu (05.05.2024)
- Becherovka patří od začátku května definitivně polské skupině Maspex (03.05.2024)
- FAO: Ceny potravin v dubnu pokračovaly v růstu, zdražuje maso i rostlinné oleje (03.05.2024)
- Balík 12 potravin a piva zlevnil meziročně v dubnových akcích na 638,39 koruny (02.05.2024)
- Češi vyhodí asi třetinu potravin. Čtyřčlenná rodina může ušetřit 14 tisíc ročně (01.05.2024)
- „Nejzbytečnější cukr“ by mohla postihnout nová daň. Výrobci se brání (30.04.2024)
- ČSÚ zveřejní vývoj HDP v prvním čtvrtletí, analytici čekají růst (30.04.2024)
- Sladké nápoje by mohly podražit. Válek je pro speciální daň (29.04.2024)
- Dokonalost japonských knedlíčků kontroluje umělá inteligence. Pomáhá i jinde (29.04.2024)
- Místo dvou lvů jen jeden. Minerálka Magnesia po jedenácti letech mění logo (28.04.2024)