Agris.cz - agrární portál

Coca-Cola rozšíří nabídku také o mléčné výrobky

27. 12. 2000 | ČTK

ATLANTA 27. prosince (ČTK) - Největší světový producent nealkoholických nápojů Coca-Cola, kterému v poslední době nevyšly některé akviziční záměry v boji s největším konkurentem PepsiCo, v současné době vyvíjí mléčné produkty pro děti. V úterý to sdělili analytici, kteří jsou obeznámeni s budoucími plány firmy a podle nichž se Coca-Cola snaží rozšířit výrobu i mimo oblast sycených limonád.

Analytik investiční společnosti Merrill Lynch Douglas Lane, který se o plánech firmy dozvěděl před několika týdny na schůzce analytiků s managementem, uvedl, že mléčné výrobky nebude třeba uchovávat v chladničce, ale stejným způsobem jako stávající

produkci, tedy běžně na pultech. "Posouvají se k výrobkům na mléčné bázi, což je nový a slibný segment," řekl Lane. Firma podle něj bude výrobky inzerovat jako "ochucené mléko".

Mluvčí Coca-Coly Robert Baskin řekl, že jeho firma pracuje na několika inovacích a výzkumných projektech, a to včetně mléka i dalších nápojů. Odmítl však potvrdit zprávu amerického listu Wall Street Journal, podle které Coca-Cola zahájila iniciativu "Project Mother", jejímž smyslem je uvést na trh mléčné výrobky pro děti do 12 let.

Časopis Wall Street Journal rovněž uvedl, že k prvním testům pěti mléčných výrobků dojde již začátkem roku, přičemž firma se při prodeji zaměří na oblasti s tradičně vysokou konzumací mléka, tedy na Evropu, Latinskou Ameriku a Spojené státy, píše agentura

Reuters.

spr bm


Zdroj: ČTK, 27. 12. 2000





© Copyright AGRIS 2003 - Publikování a šíření obsahu agrárního WWW portálu AGRIS je možné (pokud není uvedeno jinak) pouze za podmínky uvedení zdroje v podobě www.agris.cz a data publikace v AGRISu.

Přímá adresa článku:
[http://www.agris.cz/detail.php?id=174169&iSub=518 Vytištěno dne: 18.05.2024 16:37