Vysílání reklamy na Fidorku se nelíbí reklamní radě ani Radě ČT
21.09.2000 | ČTK
Proti neomezenému vysílání reklamy, v níž se malá holčička zmocní za pomoci násilí čokoládové sušenky, se v úterý vyslovily Rada pro reklamu i Rada České televize (ČT). Arbitrážní komise reklamní rady rozhodla doporučit zadavateli reklamy, aby vysílání spotu posunul z dosavadních 20:00 až na 22:00, řekl dnes ČTK představitel rady Juraj Podkonický.Zpráva byla upravena na základě obchodních podmínek ČTK, uplné znění získáte na obchodni@mail.ctk.cz
Copyright (2003) The Associated Press (AP) - všechna práva vyhrazena. Materiály agentury AP nesmí být dále publikovány, vysílány, přepisovány nebo redistribuovány.
Další články v kategorii
- Provozovateli jatek v Holešově meziročně vzrostl čistý zisk a také tržby (20.12.2025)
- Státní veterinární správa začala ode dneška kontrolovat prodeje živých kaprů (19.12.2025)
- Španělské úřady prověřují, zda africký mor prasat neunikl z tamní laboratoře (19.12.2025)
- Ve Stálkách na Znojemsku postaví zemědělci šest nových hal pro chov brojlerů (19.12.2025)
- Dohoda EU s Mercosurem o obchodu se odkládá na leden, uvedla von der Leyenová (19.12.2025)
- Park České Švýcarsko plánuje nové projekty, chce nové návštěvnické centrum (19.12.2025)
- Německo a Španělsko vyzvaly lídry EU k podpoře dohody s Mercosurem (19.12.2025)
- Opakované demonstrace zemědělcům dobré jméno neudělají (19.12.2025)

Tweet



