Carpathia 125-ročná
05.09.2000 | Hospodářské noviny
Carpathia 125-rocná
Nestlé Food, s. r. o., Prievidza, producent dehydrovaných polievok a bujónov znacky Carpathia, dosiahla v roku 1999 na slovenskom trhu obrat 2,53 mld. Sk. Celkový minulorocný obrat tejto spolocnosti vrátane exportu predstavoval 3,38 mld. Sk. Spolocnost Nestlé v rokoch 1993 až 2000 investovala na slovenskom trhu viac ako 650,1 milióna Sk. V prievidzskom závode v súcasnosti pracuje vyše 600 zamestnancov. Znacka Carpathia oslávi tento rok 125. výrocie založenia. Svojím približne tretinovým podielom na trhu je v SR najpredávanejšou znackou v oblasti dehydrovaných polievok a bujónov.
Další články v kategorii
- Další zemědělské protesty budou 22. května v Praze, mají být masivní (11.05.2024)
- Co pomůže českému zemědělství? Když naváže na evropské strategie (10.05.2024)
- Podíl nevyhovujících nálezů cizorodých látek v potravinovém řetězci byl loni minimální, meziročně klesl (10.05.2024)
- Výzkum naznačil cestu, jak zajistit výnosy plodin i při vysokých teplotách (10.05.2024)
- Potvrzeno: kočka divoká z Křivoklátska má příbuzné v Doupovských horách (10.05.2024)
- Vědci poprvé popsali základní prvky vzájemné komunikace vorvaňů (10.05.2024)
- Absolutním vítězem soutěže Chutná hezky. Jihočesky se stalo Pekařství Cais (10.05.2024)