Propagace českého piva v rámci vánočního charitativního bazaru v Bělehradě
12.12.2017 | MZe ČR
V neděli 3. prosince proběhl na bělehradském výstavišti v rámci 16-tého předvánočního humanitárního bazaru marketingový projekt zaměřený na propagaci českého piva.
Cílem projektu byla propagace do Srbska dovážených, v ČR vyráběných, piv na stánku České republiky, který byl jako již tradičně součástí předvánočního humanitárního bazaru. Návštěvníci měli možnost na stánku ochutnat více než 23 druhů piva z devíti českých pivovarů, získat propagační nosiče piva a také informační brožuru "České pivo" v srbském jazyce, v níž se dozvěděli více o jedinečnosti piva vyrobeného v České republice. Na stánku bylo k dispozici pivo točené, lahvové i v plechovkách. Vzhledem k velkému zájmu návštěvníků se však nabídka ve druhé polovině akce musela již omezit pouze na pivo točené. K zájmu návštěvníků o české pivo prospěla jistě i propagace akce v nejčtenějším srbském deníku „Blic“.
Další články v kategorii Zemědělství
- Digitalisation in fruit production in the Horizon Europe CODECS project (24.04.2024)
- Generali ČP: Mrazy způsobily škody na plodinách za více než 20 milionů korun (24.04.2024)
- Expert: Změny klimatu ve střední Evropě zasáhnou pěstování chmele nejméně (24.04.2024)
- Digitalizace v ovocnářství v rámci projektu Horizon Europe CODECS (24.04.2024)
- Sociální podmíněnost přinese jen zbytečnou administrativu, byrokracii a nové sankce (24.04.2024)
- Expert: Mrazy ohrozí úrodu ovoce a vína, brambory budou později (24.04.2024)
- EP schválil prodloužení volného obchodu s Ukrajinou, budou platit omezení (24.04.2024)
- Plzeňské plantáže jahod spasily před mrazem ochranné plachty (23.04.2024)
- Svaz včelařů: Výnos medu může být letos oproti loňsku poloviční až třetinový (23.04.2024)
- Agrovoltaika by v Česku mohla vzniknout na více než 70 000 hektarech půdy (23.04.2024)