Firmy mohou odečíst DPH z vín použitých jako propagační předmět
09.01.2006 | ČTK
Firmy v ČR mohou od 1. ledna podle novelizovaného zákona odečíst DPH z takzvaných tichých vín v hodnotě do 500 korun, které použijí jako propagační předměty. Podmínkou je, že láhev musí být opatřena obchodní firmou nebo ochrannou známkou darujícího či názvem propagovaného zboží nebo služby. Je tedy nutné dodatečné označení darující firmou, uvedl Vinařský fond ve své tiskové zprávě.Zpráva byla upravena na základě obchodních podmínek ČTK, uplné znění získáte na obchodni@mail.ctk.cz
Copyright (2003) The Associated Press (AP) - všechna práva vyhrazena. Materiály agentury AP nesmí být dále publikovány, vysílány, přepisovány nebo redistribuovány.
Další články v kategorii Zemědělství
- Výskyt hraboše polního v září 2026 (08.10.2026)
- AFP: Pěstitelé paprik jsou v Maďarsku pomalu mizející profese (08.10.2026)
- Ministerstvo zemědělství propojilo chovatele, zpracovatele i obchod. Cílem je podpořit výrobu vepřového masa a zvýšit soběstačnost (08.10.2026)
- Výstava v rožnovském skanzenu představí výpěstky i staré odrůdy (08.10.2026)
- Bez analýz a čísel. Ministerstvo zemědělství nevysvětluje český postoj k nastavení evropských dotací (08.10.2026)
- Nosní kroužek již není v odchovu povinností (07.10.2026)
- Čeští vědci vymysleli chytřejší ochranu sadbových brambor (07.10.2026)
- Hra o hnojiva. Evropa odstřihává Rusko, USA jednají s Minskem (07.10.2026)
- Úroda švestek v sadech vizovické likérky Rudolf Jelínek byla kvůli počasí nízká (07.10.2026)
- Státy V4, Bulharsko, Chorvatsko, Rumunsko, Itálie a Slovinsko přijaly tři společné deklarace pro budoucnost evropského zemědělství (07.10.2026)

Tweet



