Ostrava: Masokombinát inovuje názvy, obaly a etikety
07.10.2002 | Mladá fronta Dnes
Zhruba 150 tisíc korun musel letos investovat Masokombinát Martinov do inovace názvů svých výrobků, do navazující změny obalů a do nových etiket. "Důvodem je nová legislativa, která kvůli sladění se zvyklostmi Evropské unie požaduje přesné třídění uzenářských výrobků," sdělil Zdeněk Zapletal, generální ředitel firmy Sena Corporation, která ostravský masokombinát 2001 ovládá. Masokombinát tak například vyřadil z názvosloví sortimentu označení Martinovský turistický salám, Selský salám a Vysočina. Ostravský podnik všechny tři zmíněné výrobky zařadil do správné kategorie a změnil jejich jména i etikety tak, aby vše splňovalo platnou legislativu. Masokombinát kvůli připravovanému vstupu země do EU letos investuje 32 milionů korun.
Další články v kategorii Venkov
- Španělské úřady prověřují, zda africký mor prasat neunikl z tamní laboratoře (19.12.2025)
- Novým předsedou Českého svazu včelařů se stal bývalý ministr zemědělství Nekula (16.12.2025)
- Fotosoutěž pro Juniory ČSCHMS (11.12.2025)
- Most získá vytoužené jezero. Postup pro bezúplatný převod schválila vláda (10.12.2025)
- Blíží se sezona kaprů (09.12.2025)
- Operační program Životní prostředí 2014–2020 završil úspěšné období: tisíce projektů, miliardové investice, lepší ovzduší i voda (09.12.2025)
- Ministerstvo zemědělství poskytne v příštím roce 50 milionů korun na opravy kulturních prvků venkova. Zvýšilo maximální výši dotace na projekt (04.12.2025)
- Španělsko čelí africkému moru prasat, EU vyzývá k rychlým opatřením (03.12.2025)
- Pardubice plánují obnovu rybníčku Netušílek, měl nejvíc druhů obojživelníků (01.12.2025)
- Veterináři si stěžují na rozpočet. Poslední kapkou byla slintavka (01.12.2025)

Tweet



