Vysílání reklamy na Fidorku se nelíbí reklamní radě ani Radě ČT
21.09.2000 | ČTK
Proti neomezenému vysílání reklamy, v níž se malá holčička zmocní za pomoci násilí čokoládové sušenky, se v úterý vyslovily Rada pro reklamu i Rada České televize (ČT). Arbitrážní komise reklamní rady rozhodla doporučit zadavateli reklamy, aby vysílání spotu posunul z dosavadních 20:00 až na 22:00, řekl dnes ČTK představitel rady Juraj Podkonický.Zpráva byla upravena na základě obchodních podmínek ČTK, uplné znění získáte na obchodni@mail.ctk.cz
Copyright (2003) The Associated Press (AP) - všechna práva vyhrazena. Materiály agentury AP nesmí být dále publikovány, vysílány, přepisovány nebo redistribuovány.
Další články v kategorii Potravinářství
- Zlevňování potravin skončilo (15.05.2024)
- Brambory meziročně podražily skoro o polovinu. Klesá zájem o ty ve slupce (15.05.2024)
- Nealkoholické pivní mixy COOL se rozrůstají o novou generaci COOL+ s funkčními benefity (15.05.2024)
- Stahování párku od výrobce z Vysočiny kvůli obsahu listerií (15.05.2024)
- Výrobce Olomouckých tvarůžků navýšil obrat i čistý zisk a plánuje stavbu výrobního závodu (15.05.2024)
- Česko za 20 let v EU marně hájilo pomazánkové máslo a tuzemský rum (14.05.2024)
- Státy EU schválily prodloužení volného obchodu s Ukrajinou, budou platit omezení (14.05.2024)
- Cukrovar Vrbátky loni zvýšil zisk na 117,6 milionů, firma chystá dividendy (14.05.2024)
- Ministerstvo zjednoduší dovoz potravin, omezí administrativu (13.05.2024)
- Vinaři z Česka získali ve Španělsku na Bacchus Madrid dvě velké zlaté medaile (13.05.2024)