BILLA vynáší trumf v podobě nové privátní značky piva
10.04.2025 | billa.cz
S blížícím se grilovací sezónou představuje BILLA novou privátní značku piva Trumf s cílem uvést na trh značku tohoto oblíbeného nápoje s výhodným poměrem ceny a kvality. Pivo je vyráběno v pivovarech s dlouhou tradicí z českého chmele a českého ječného sladu a bude nabízeno, jak ve skleněných láhvích, tak v plechovkách.
„Se značkou Trumf chceme oslovit pivaře, kteří u nás nakupují piva českých značek. S formátem plechovek cílíme do letního období, kdy praktické balení do ruky přijde vhod třeba při posezení v parku či na terase. Značka Trumf představuje sázku na dobrou kvalitu a český původ,“ říká Pavlína Tesařová, manažerka privátních značek společnosti BILLA Česká republika a dodává: „V průběhu výrobního procesu se klade důraz na české suroviny a osvědčené technologické postupy. Každá láhev Trumf odráží lásku k pivnímu řemeslu a dlouholeté tradici lokálních pivovarů.“
Při vaření piv Trumf je používán dvourmutový způsob. Kvasí v otevřených spilkách a leží patřičnou dobu v ležáckých sklepích. Pivo Trumf je vyráběno v pivovarech s dlouhou tradicí z českého chmele a českého ječného sladu.
Vývoj designu nové privátní značky Trumf vycházel ze silné tradice výroby piva a z české hrdosti na dovednost, kterou ne každý národ ovládá, a současně z hravosti, která nás už od dětství provází a většině z nás zůstává i v dospělosti. „Každý určitě zažil hospodské mariášové turnaje, příležitostné hraní prší se štamgasty u jejich stolu nebo jako zábavu při zkrácení čekání na pochoutky z grilu. Design piv Trumf proto spojil tyto atributy do silné moderní značky, která evokuje nejen hraní karet, ale v nadstavbě svého významu zahrnuje i prvky kvalitních českých surovin a znalostí nutných k přípravě oblíbeného zlatavého moku,“ popisuje Šárka Neumanová, designérka agentury Yellow Shapes, která design vyvinula, a dodává: „Trumf je karta, která přebíjí ostatní! Význam slova se přenáší i do běžné komunikace při dosažení požadovaného cíle nebo vítězství v jakékoli formě. Symbol karetního krále jako ikony spojené se značkou v sobě proto nese nejenom symbol vítězství, ale i královské dovednosti ve výběru kvalitních produktů a v neposlední řadě i umění vysadit z běhu každodenního maratonu a užít si společné chvíle s přáteli.“
Novou privátní značku piva Trumf uvádí BILLA na trh ve dvou formátech, a to jak pivo ve skle, tak v plechovce. Formáty se liší nejen v příležitosti spotřeby, ale i v cílové skupině, kterou oslovují.
Hlavní hodnoty značky Trumf:
· Tradiční piva vyráběná osvědčenými postupy už desítky let v pivovarech s dlouholetou tradicí
· Oblíbené druhy piv mezi českými pivaři – 10 a 11
· Kvalitní ingredience a prověřené technologické postupy
· Výhodný poměr chuti / kvality a ceny
· Uvařeno v České republice
· Země původu chmele a ječného sladu Česká republika
Pro více informací prosím kontaktujte:
Dana Bratánková
vedoucí korporátní komunikace & Public Affairs
REWE GROUP Česká republika, BILLA, spol. s r. o.
Kontakt: media@billa.cz
BILLA ČR je součástí skupiny REWE International AG. Na českém trhu působí od roku 1991. Společnost BILLA v roce 2023 vygenerovala obrat ve výši přes 35 milionů korun a s 278 prodejnami a více než 6 500 zaměstnanci je BILLA lídrem na trhu supermarketů. Na průměrné prodejní ploše 900 m2 nabízí široký výběr produktů známých i privátních značek. Velký důraz je kladen na čerstvý sortiment, jako jsou lahůdky, pečivo, ovoce a zelenina, mléčné produkty, maso a chlazené produkty. Společnost BILLA se soustředí na podporu českých producentů, proto české potraviny tvoří již 72 % jejího celkového obratu. České potraviny jsou také součástí jejích vybraných privátních značek – především Vocílky a České farmy. Mezi další oblíbené privátní značky se řadí BILLA BIO, BILLA, BILLA Premium, BILLA Easy, BILLA BON VIA, Today, Clever, Vives, ZOO ROYAL nebo Milora.
REWE International AG je lídrem na rakouském trhu v oblasti prodeje potravinového a drogistického zboží a jedním z největších zaměstnavatelů v Rakousku. Ve 3 694 prodejnách v Evropě zaměstnává téměř 80 000 pracovníků. REWE International AG je součástí německé REWE Group, která působí ve 13 zemích Evropy a patří k nejvýznamnějším evropským maloobchodním skupinám a prodejcům rodinných dovolených. REWE International AG se sídlem v rakouském Wiener Neudorf provozuje obchodní společnosti BILLA, BILLA PLUS, PENNY, BIPA a ADEG a řadu vlastních produktových značek. V segmentu supermarketů má prodejny v 7 zemích střední a východní Evropy. Více informací na http://www.billa.cz.
Další články v kategorii Potravinářství
- Vinařství z Milotic slaví úspěch. Jeho Pálava získala ocenění v Texasu (23.04.2025)
- Pekárenská firma Minit expanduje, loni zvýšila tržby o 150 milionů (23.04.2025)
- FT: Výrobci veganských vajec chtějí těžit z dopadů ptačí chřipky v USA (23.04.2025)
- Vejce dále zdražují, cena meziměsíčně stoupla i u dalších osmi položek z 13 (22.04.2025)
- Půl talíře mění stravovací návyky Čechů: Zdraví na talíři díky zelenině a ovoci (22.04.2025)
- Výroba jehněčího v ČR klesá od roku 2019, poptávka roste o Velikonocích (21.04.2025)
- Lidem se vrací nákupní apetit. Jsou vybíravější a chtějí kvalitní potraviny (18.04.2025)
- Prouza: Zdražování potravin způsobují hlavně rostoucí ceny od dodavatelů (17.04.2025)
- Celosvětová spotřeba vína byla loni nejslabší za více než 60 let (17.04.2025)
- Čokoládové výrobky zdražují, ztenčují a zmenšují se. Ceny kakaa jsou rekordní (17.04.2025)