Školní mléko má pro JČM propagační efekt
30.01.2001 | ČTK
Dodávky školního mléka mají pro JČM především propagační efekt Především propagační efekt má pro a.s. Jihočeské mlékárny (JČM) akce "Školní mléko", na níž se největší zpracovatel mléka v ČR podílí společně s Bohušovickou mlékárnou.Zpráva byla upravena na základě obchodních podmínek ČTK, uplné znění získáte na obchodni@mail.ctk.cz
Copyright (2003) The Associated Press (AP) - všechna práva vyhrazena. Materiály agentury AP nesmí být dále publikovány, vysílány, přepisovány nebo redistribuovány.
Další články v kategorii Potravinářství
- Stahování párku od výrobce z Vysočiny kvůli obsahu listerií (15.05.2024)
- Cukrovar Vrbátky loni zvýšil zisk na 117,6 mil.Kč, firma chystá dividendy (15.05.2024)
- Výrobce Olomouckých tvarůžků navýšil obrat i čistý zisk a plánuje stavbu výrobního závodu (15.05.2024)
- Česko za 20 let v EU marně hájilo pomazánkové máslo a tuzemský rum (14.05.2024)
- Státy EU schválily prodloužení volného obchodu s Ukrajinou, budou platit omezení (14.05.2024)
- Cukrovar Vrbátky loni zvýšil zisk na 117,6 milionů, firma chystá dividendy (14.05.2024)
- Ministerstvo zjednoduší dovoz potravin, omezí administrativu (13.05.2024)
- Vinaři z Česka získali ve Španělsku na Bacchus Madrid dvě velké zlaté medaile (13.05.2024)
- Potravinářská inspekce zjistila 2,64 tuny exotického ovoce atemoya thompson s koktejlem 6 nadlimitních pesticidů, některé překročily limit 7x (12.05.2024)
- Podíl nevyhovujících nálezů cizorodých látek v potravinovém řetězci byl loni minimální, meziročně klesl (10.05.2024)