Řezníci chtějí vytvořit fond na propagaci masa
16.03.2001 | Agris
Zhruba 20 milionů korun ročně by mohly činit zdroje marketingového Fondu na propagaci masa, jehož vznik inicioval prezident Společenství řezníků a uzenářů ČR Ladislav Steinhauser. Uvedl to v rozhovoru pro Agris.
Finanční prostředky do reklamy by podle jeho slov dodali sami zpracovatelé masa, a to tak, že by se z každého kilogramu masa v systému jednotné klasifikace vzdali čtyř haléřů na propagační účely.
Další články v kategorii Potravinářství
- Palírny a moštárny v Ústeckém kraji přijdou kvůli mrazům o dvě třetiny ovoce (06.05.2024)
- Pálenice čeká krušná sezóna (06.05.2024)
- Skupině Flosman z Tábora se meziročně zvýšily tržby, přesto skončila ve ztrátě (06.05.2024)
- Rusko do konce srpna zakázalo vývoz cukru, chce zajistit stabilitu na trhu (05.05.2024)
- Becherovka patří od začátku května definitivně polské skupině Maspex (03.05.2024)
- FAO: Ceny potravin v dubnu pokračovaly v růstu, zdražuje maso i rostlinné oleje (03.05.2024)
- Balík 12 potravin a piva zlevnil meziročně v dubnových akcích na 638,39 koruny (02.05.2024)
- Češi vyhodí asi třetinu potravin. Čtyřčlenná rodina může ušetřit 14 tisíc ročně (01.05.2024)
- „Nejzbytečnější cukr“ by mohla postihnout nová daň. Výrobci se brání (30.04.2024)
- ČSÚ zveřejní vývoj HDP v prvním čtvrtletí, analytici čekají růst (30.04.2024)