Německá pekárna přišla na kreativní způsob reklamy v době pandemie
03.03.2021 | pekarske-technologie.cz
Se zajímavou marketingovou strategií v době koronavirové pandemie přišlo pekařství v německém Pasově. Toto vyhlášené pekařství se nechalo inspirovat momentálním světovým děním okolo očkování proti koronaviru a začalo svým zákazníkům nabízet možnost vyzkoušet si proces vakcinace a „naočkovat“ si svůj vlastní koblih.
Lahodná vakcína
Koblihy se samozřejmě neočkují pravou vakcínou, ale tou, která je vhodná pro koblihy a jejich konzumaci. K dispozici jsou zákazníkům koblihové vakcíny různých druhů, například meruňková, povidlová, čokoládová nebo i exotická ananasová. Zákazník si může sám vybrat, kterou ze 12 příchutí do své čerstvě upečené pochoutky z injekční stříkačky naočkuje.
Věrné zákazníky je třeba odměnit
Vedoucí pekárny a její hlavní pekař v jedné osobě, Walter Simon, by touto lehce recesivní aktivitou rád zlepšil svým zákazníkům náladu v době koronavirové krize a snaží se brát celou situaci jako výzvu. Neotřelý nápad potom doplňuje i věrnostní zákaznickou kartičkou v podobě takzvaného „očkovacího pasu“, do kterého zákazník dostane za každou naočkovanou koblihu jedno razítko. Zkušenost s vakcinací 21 koblih je následně odměněna jednou sklenicí lahodné náplně dle vlastního výběru. Jedna taková k očkování připravená kobliha potom přijde zákazníka na necelých 40 korun.
Pokud byste dostali chuť na koblihy a nechtělo se vám na jejich přípravě podílet, můžete si samozřejmě koupit již hotové. Pekařství má navíc v nabídce i mnohé další dobroty, na které zákazníky láká.
Autor: redakce
Další články v kategorii Potravinářství
- Češi konzumují méně ovoce a zeleniny, než je doporučená denní dávka (18.04.2024)
- Fazole z Teska obsahovaly čtyřnásobné množství herbicidu (18.04.2024)
- Vinaři v Habánských sklepích dnes zahájili unikátní test, který má ochránit révu před přicházejícím mrazem (18.04.2024)
- Dvojí kvalita potravin? Chyba není v EU, ale u nás, řekl prezident Petr Pavel (18.04.2024)
- Sklizeň chřestu může zpomalit chladno, pěstitelům pomáhá zájem o českou zeleninu (17.04.2024)
- Konference Automatizace v potravinářství představila nejmodernější trendy oboru (16.04.2024)
- Nominace na Regionální potravinu: Chléb, kacha, uzené, pivo i výhonky hrášku (16.04.2024)
- Je tu doba zmrzlin: Prodejci vsadili na novinky, někde si ji můžete natočit sami (15.04.2024)
- Celníci odhalili v dodávce na D8 u Lovosic téměř půl tuny závadného masa (15.04.2024)
- Češi umějí pomáhat. Jarní Sbírka potravin vynesla 467 tun zboží (15.04.2024)