Lidl loni zvýšil tržby o 9,4 pct. a Kaufland o 7,8 pct., otevřely méně poboček
24.05.2024 | ČTK
Německý maloobchodní řetězec Lidl zvýšil v loňském finančním roce tržby o 9,4 procenta na 125,5 miliardy eur (3,1 bilionu Kč) a řetězec Kaufland o 7,8 procenta na 34,2 miliardy eur (846 miliard Kč). Těžily i z vyšších cen potravin. Otevřely ale méně poboček než v předchozích letech a méně se dařilo internetovému prodeji.Zpráva byla upravena na základě obchodních podmínek ČTK, uplné znění získáte na obchodni@mail.ctk.cz
Copyright (2003) The Associated Press (AP) - všechna práva vyhrazena. Materiály agentury AP nesmí být dále publikovány, vysílány, přepisovány nebo redistribuovány.
Další články v kategorii Potravinářství
- Pokles cen másla způsobuje hlavně přebytek mléka a jeho zlevnění (09.12.2025)
- Výrobci uzenin Steinex a Steinhauser se spojili, firma pořizuje nové výrobní technologie (09.12.2025)
- Prodejci vánočních kaprů mají nejvyšší čas nahlásit prodejní místa SVS (08.12.2025)
- Kampaň za ukončení prodeje živých kaprů do igelitek pokračuje novou peticí (08.12.2025)
- Řízek jedině z masa. Rostlinné alternativy čekají změny (08.12.2025)
- Pivovar Krakonoš mírně zvedl výstav na 95.077 hl, zisk mu klesl na 25 mil. Kč (08.12.2025)
- Aperol míří do Ameriky. Italský výrobce chce dobýt trh milovníků piva (08.12.2025)
- České značky vítězí. Zákazníci stále častěji sahají i po domácích potravinách (05.12.2025)
- FAO: Světové ceny potravin třetí měsíc klesly, sklizeň obilovin bude rekordní (05.12.2025)
- Pořadatelé oznámili jména šesti finalistů soutěže Vinařství roku (05.12.2025)

Tweet



