Kampaň místního pivovaru na některé obyvatele Jihlavy příliš nez

MF Dnes 29.9.1999

Kampaň místního pivovaru na některé obyvatele Jihlavy příliš nezapůsobila

Jihlava- Přestože vedení jihlavského pivovaru přikládá zvýšení zájmu o pivo úspěchu emotivní reklamní kampaně, zaměřené na regionální cítění konzumentů, oslovení obyvatelé města většinou popírají, že by je výzva pivovaru k větší pití Ježka nějak oslovila. "Určitě jsem si nekupoval o pivo víc. Je jejich hloupost, že si nechali ujet vlak a teď to těžko dohánějí. Já osobně jsem se k jihlavskému pivu vrátil, protože je levné a dobré," vysvětlil invalidní důchodce Jan Hájek, popíjející lahvové pivo před jihlavskou prodejnou Mincovna.

Jan Ludvík, 27 let, tesař, Jihlava:

Jihlavské pivo se v poslední době zlepšilo a nijak se mu nevyhýbám. Většinou však vezmu, co mi přijde pod ruku a rozhoduji se i podle ceny.

Milan Lacena, 40 let, invalidní důchodce, Jihlava:

Chodím pouze do hospody, kde točí Radegast a Kozla. Po dlouhé době jsem si Jihlavu dal na Dni Ježka a byl jsem příjemně překvapen. Určitě to však byla speciální várka, aby nalákali lidi.

Jaroslav Sobotka, 38 let, technik, Jihlava:

V centru města se Jihlava téměř netočí, takže ta podpora není až tak jednoduchá. Kvůli dobré ceně si však občas koupím přímo v pivovaru celou bednu.

Josef Foit, 67 let, důchodce, Jihlava:

Při těch pár pivech, co vypiju, je to jedno, jaké je. Pivovar by tady však měl zůstat a proto jsem začal Ježka zase pít.

Marie Smutná, 60 let, důchodkyně, Jihlava:

Potom, co odešli Rakušáci, je Ježek zase výborný díky zkušenému sládkovi, kterého jako bývalá hospodská znám osobně. Myslím, že by místní pivaři mohli pivovar podpořit.

(sc)

Tisk

Další články v kategorii Potravinářství

Agris Online

Agris Online

Agris on-line
Papers in Economics and Informatics


Kalendář


Podporujeme utipa.info