CHITO se vrací na domácí trh nápojů

O návrat původního nealkoholického nápoje CHITO na domácí trh se v těchto dnech postarala olomoucká akciová společnost Nealko nápoje. Agris o tom dnes informovala mediální zástupkyně společnosti Marie Logrová.

Z plnící linky firmy již podle jejích slov sjíždí první dvoulitrové PET láhve této limonády, která byla v sedmdesátých letech prvním žádaným tuzemským chininovým nápojem. "Původní majitel, od něhož hodnotnou ochrannou známku CHITO společnost Nealko nápoje v letošním roce koupila, ji prakticky nevyužíval. Vzhledem ke stále se zvyšující oblibě návratů dřívějších značek potravinářských i spotřebních produktů požádala firma Nealko nápoje o zápis ochranné známky s převodem veškerých práv. Vedení společnosti chce zmíněným produktem rozšířit nejen segment svého výrobního programu, ale především stávající řadu přílohových nápojů na tuzemském trhu. CHITO je jako osvěžující tonizující nápoj s obsahem chininu vhodný jak pro přímou spotřebu, tak pro míchané nápoje. Především díky své srovnatelné chuti s ostatními výrobky obsahujícími chinin je určen pro široký okruh spotřebitelů," uvedla Logrová

Na spotřebitelský trh uvádí výrobce produkt v nižší cenové hladině, než jsou současné, chuťově srovnatelné produkty. Především pro gastro trh je určeno plnění ve skle 0,25 litru a 0,33 litru.

Comeback limonády CHITO je spojen se spotřebitelskou soutěží pro širokou veřejnost především z řad teenagerů, která je načasována až do konce příštího roku. V průběhu celého období získá 15 výherců každý měsíc trička, ručníky, kšiltovky, batohy a cestovní tašky. V hlavním losování budou ve hře dva skútry Aprilia. "Společnost Nealko nápoje chce svým krokem podchytit nejen nástup v předvánočním období, ale současně i následující letní sezónu," konstatovala Logrová.

Tisk

Další články v kategorii Potravinářství

Agris Online

Agris Online

Agris on-line
Papers in Economics and Informatics


Kalendář


Podporujeme utipa.info