Budvar dokončil domácí prodejní sít
24.04.2001 | Hospodářské noviny
Zřejmě na delší čas poslední vlastní obchodní středisko v Česku otevřel pivovar Budějovický Budvar v pátek v Pardubicích. Podnik, který tak má nyní osm vlastních obchodních míst, dále v Brně, Českých Budějovicích, Mladé Boleslavi, Ostravě, Plzni, Praze a Teplicích, tak završuje budování domácí distribuční sítě.
Tyto investice podnik začal v roce 1997 a stály ho přes miliardu korun. »Stavba středisek byla jednou z priorit,« tvrdí obchodní manažer Budvaru Robert Chrt. Díky tomu pivovar očekává, že letos v tuzemsku prodá 940 tisíc hl piva. Domácí prodeje táhly růst podniku korkem 90. let, kdy světové trhy poznamenávaly finanční krize.
Další články v kategorii Potravinářství
- Češi vyhodí asi třetinu potravin. Čtyřčlenná rodina může ušetřit 14 tisíc ročně (01.05.2024)
- „Nejzbytečnější cukr“ by mohla postihnout nová daň. Výrobci se brání (30.04.2024)
- ČSÚ zveřejní vývoj HDP v prvním čtvrtletí, analytici čekají růst (30.04.2024)
- Sladké nápoje by mohly podražit. Válek je pro speciální daň (29.04.2024)
- Dokonalost japonských knedlíčků kontroluje umělá inteligence. Pomáhá i jinde (29.04.2024)
- Místo dvou lvů jen jeden. Minerálka Magnesia po jedenácti letech mění logo (28.04.2024)
- V jarním kole Sbírky potravin se vybralo rekordních 565 tun zboží pro potřebné (26.04.2024)
- Kontroly Potravinářské inspekce 2023: 49 tisíc kontrol, uloženy pokuty přes 128 milionů (26.04.2024)
- Dobré zprávy ze Španělska. Olivy se dočkaly vláhy, olej by mohl zlevnit (26.04.2024)
- Extrémní počasí ohrožuje potravinovou bezpečnost v EU, říká nová zpráva Komise (25.04.2024)