Analýza: Češi loni snížili frekvenci nákupů, zvýšili ale útratu
11.03.2021 | ČTK
Češi loni kvůli pandemii vynechali zhruba každou desátou návštěvu obchodů. Zároveň ale zvýšili meziročně průměrnou útratu o 17 procent na 351 korun. Tržby rychloobrátkového zboží ve srovnání s rokem 2019 vzrostly o 5,6 procenta. Vyplývá to z analýzy společnosti NielsenIQ.Zpráva byla upravena na základě obchodních podmínek ČTK, uplné znění získáte na obchodni@mail.ctk.cz
Copyright (2003) The Associated Press (AP) - všechna práva vyhrazena. Materiály agentury AP nesmí být dále publikovány, vysílány, přepisovány nebo redistribuovány.
Další články v kategorii Potravinářství
- Umělá inteligence upravila pivo. Experti novou variantu ocenili (28.03.2024)
- OSN: Miliony lidí hladoví, ale denně se na světě vyhodí asi miliarda porcí jídla (28.03.2024)
- Malých mlékáren v Česku ubývá, potíže jim působí vysoké náklady (28.03.2024)
- Prouza: Rostoucí cena kakaa se v konečných výrobcích projeví za mnoho měsíců (28.03.2024)
- Kontrola SVS v tržnici SAPA odhalila přes 1300 kg potravin neznámého původu (28.03.2024)
- Vejce budou letos na Velikonoce levnější, nejspíše se prodá víc českých (27.03.2024)
- Cena kakaa už se letos více než zdvojnásobila a je na rekordních 10.000 USD (27.03.2024)
- Interlacto bude výrobky ze tří mlékáren prodávat jen pod značkou Bohemilk Opočno (26.03.2024)
- Čeští vinaři získali na soutěži v Paříži osm velkých zlatých medailí (26.03.2024)
- Prazdroj loni v ČR prodal 7,36 milionu hektolitrů piv, meziročně o 1,2 pct víc (26.03.2024)