Lidl chce snížit sůl a cukr v privátních značkách

Lidl ČR chce u privátních značek snížit obsah přidané soli a cukru proti roku 2015 do roku 2025 o pětinu. Privátní značky tvoří 83 procent sortimentu, uvedl dnes na tiskové konferenci jednatel firmy Michal Farník. Ke změnám ve složení výrobků nutí v poslední době obchodníky i potravináře poptávka po zdravějších potravinách.

Zpráva byla upravena na základě obchodních podmínek ČTK, uplné znění získáte na obchodni@mail.ctk.cz

Copyright (2003) The Associated Press (AP) - všechna práva vyhrazena. Materiály agentury AP nesmí být dále publikovány, vysílány, přepisovány nebo redistribuovány.

Tisk

Další články v kategorii Podnikání

Agris Online

Agris Online

Agris on-line
Papers in Economics and Informatics
ISSN: 1804-1930


Kalendář


Podporujeme utipa.info