Unileveru ČR loni vzrostly tržby o pět procent a zisk o 60 pct.

Společnost Unilever ČR, která na českém trhu prodává potraviny pod značkami Hellmann´s, Knorr nebo Algida, ale také kosmetické značky Dove, Rexona nebo Signal, loni zvýšila zisk o zhruba 60 procent na 147 milionů korun. Tržby za prodej zboží vzrostly o 5,3 procenta na 3,89 miliardy korun, uvádí firma ve výroční zprávě umístěné do Sbírky listin. Naprostou většinu peněz utržila v ČR, v zahraničí šlo o 2,2 milionu korun.

Portfolio firmy tvoří také značky zmrzlin Magnum, Big Milk, Carte D´Or nebo české výrobky Míša a Ledňáček. V kategoriích kosmetiky má například značky Axe, Timotei nebo Radox. Loni na trh uvedla řadu kosmetiky Schmidt´s a značku péče o vlasy TRESemmé. Firma prodává také produkty pro péči o domácnost, například Cif, Domestos nebo Savo, ale také aviváže Coccolino a prací prostředky Surf.

Loni v červenci firma prodala svou část se značkami Rama, Flora, Bertolli, Perla nebo Hera společnosti Upfield. Ta loni vykázala 21milionový zisk a tržby za 1,01 miliardy korun.

Unilever ČR loni v průměru zaměstnával 249 lidí a 15 členů vedení společnosti, předloni bylo zaměstnanců 260 a 15 vedoucích pracovníků.

Částečně konkurenční společnosti Henkel ČR loni obrat meziročně stoupl o 3,6 procenta na 5,55 miliardy korun. Zisk společnosti dalším rokem klesl, loni to bylo meziročně o 36 procent na 158,3 milionů korun. Společnost prodává prací prášky či kosmetiku.

Copyright (2003) The Associated Press (AP) - všechna práva vyhrazena. Materiály agentury AP nesmí být dále publikovány, vysílány, přepisovány nebo redistribuovány.

Tisk

Další články v kategorii Podnikání

Agris Online

Agris Online

Agris on-line
Papers in Economics and Informatics
ISSN: 1804-1930


Kalendář


Podporujeme utipa.info