Sklizeno loni zvýšilo tržby o 40 procent na 630 milionů korun

Síť prodejen potravin Sklizeno loni zvýšila tržby o 40 procent na 630 milionů korun. Letos očekává tržby kolem miliardy korun. Společnost otevřela loni sedm nových prodejen a pokračovala ve sjednocování sítě pod značku Sklizeno. Na konferenci Retail Summit do řekl ředitel Sklizeno Foods Petr Borkovec.

V letošním roce se chce Sklizeno zaměřit především na růst tržeb, expanzi na Slovensko a vytvoření prodejny nového typu o ploše kolem 500 metrů čtverečních. Firma chce také pokračovat v rozvoji vlastních produktů.

Nově otevírané prodejny byly loni především v obchodních centrech. "V letošním roce po sobě chceme takříkajíc uklidit. Ve 2017 jsme rostli obratově především díky rozšiřování počtu prodejen a rebrandingu mnoha původních prodejen, letos se budeme orientovat na zvětšování nabídky, efektivity a obratu těch stávajících," uvedl Borkovec. K plánovanému obratu jedné miliardy korun letos podle něj pomůže i expanze na Slovensko, kde chce ve spolupráci s partnerem otevřít několik prodejen.

Sklizeno se zaměřuje na prodej zdravých a farmářských potravin. V dubnu 2016 se propojilo se sítí prodejen My Food a v listopadu téhož roku se sítí Náš Grunt. Nyní má přes 50 prodejen. Ve skupině vlastní Brno Investment Group podnikatele Petra Borkovce 55 procent, 29 procent drží David Kukla a téměř 11 procent Aleš Kotěra.

Copyright (2003) The Associated Press (AP) - všechna práva vyhrazena. Materiály agentury AP nesmí být dále publikovány, vysílány, přepisovány nebo redistribuovány.

Tisk

Další články v kategorii Podnikání

Agris Online

Agris Online

Agris on-line
Papers in Economics and Informatics
ISSN: 1804-1930


Kalendář


Podporujeme utipa.info