Košík.cz končí s vejci z klecí nejpozději v roce 2020, zavádí nový filtr podle původu chovu
10.10.2018 | fyi.cz
E-shop s potravinami Košík.cz představil svoje konkrétní plány na postupné snížení prodejů vajec z klecových chovů. Jejich úplné vyřazení ze své nabídky plánuje do konce roku 2020. Zároveň změnil strukturu sekce s nabídkou vajec, takže je možné vyfiltrovat pouze ty, která pochází z neklecových chovů. Podle Tomáše Jeřábka tak e-shop naplňuje svůj závazek, který dal spotřebitelům v létě tohoto roku.
Vyřazování klecových vajec nakonec půjde rychleji, než se očekávalo. Jen za posledních pár měsíců totiž poptávka po vejcích na podestýlce či z volných chovů stoupla a zároveň se podařilo získat nové dodavatele, kteří vajíček zajistí dostatečné množství. Díky tomu jsou již dnes tři ze čtyř vajíček (75 %) prodaných na Košíku z mimoklecových chovů. Košík zároveň aktivně podporuje zákazníky, aby si rozdíl mezi jednotlivými vajíčky uvědomili – třeba zavedením filtru, který umožňuje vybrat jen vejce v bio kvalitě, volného nebo podestýlkového chovu.
Počet prodaných vajec z klecových chovů se v roce 2019 na Košík.cz sníží na 10 %, po roce 2020 nebude v nabídce jediné. Pokud však zákazníci dají jasně najevo, že o ně nemají zájem, vyřadí je e-shop dříve. "Košík vždy fungoval jako e-shop pro všechny. Nabízíme produkty ve všech cenových variantách, aby u nás mohli nakupovat i ti, pro které je každá koruna důležitá. Vajíčka z klecových chovů tak v současné době zůstávají v nabídce hlavně z tohoto důvodu," vysvětluje Tomáš Jeřábek, CEO Košík.cz. "Pokud však budeme mít silnou zpětnou vazbu, že vejce z klecových chovů zákazníci nechtějí, nebudeme mít důvod je nadále nabízet a vyřadíme je z nabídky ještě před rokem 2020."
Košík.cz je e-shop s potravinami, drogerií a potřebami pro domácnost. Z více než 15 000 položek mohou vybírat čtyři miliony zákazníků v Praze a středních Čechách, na Plzeňsku, Liberecku, Ústecku, v Hradci Králové a na Pardubicku, ale také v okolí Teplic, Mostu a Chomutova.
Pro více informací
František Brož
PR agentura FYI Prague
Frantisek.Broz@FYI.cz
+420 608 972 715
Další články v kategorii Podnikání
- Pivovary v ČR loni uvařily méně piva a spotřeba klesla na 128 litrů na osobu (07.05.2024)
- Farmáře mají zachránit bezobslužné prodejny. Otevřeno bude nonstop (07.05.2024)
- Z kopřivy, bezu i yzopu. Žena mění bylinky ze zahrady na oblíbené sirupy (06.05.2024)
- Pálenice čeká krušná sezóna (06.05.2024)
- Skupině Flosman z Tábora se meziročně zvýšily tržby, přesto skončila ve ztrátě (06.05.2024)
- Vídeňští restauratéři se bouří proti rozvozu jídel, připadají si vykořisťovaní (29.04.2024)
- Sladké nápoje by mohly podražit. Válek je pro speciální daň (29.04.2024)
- Místo dvou lvů jen jeden. Minerálka Magnesia po jedenácti letech mění logo (28.04.2024)
- Kvartální výsledky PepsiCo překonaly díky růstu cen a stabilní poptávce odhady (24.04.2024)
- Teplé počasí hospodám pomohlo. Přesto musí lidé počítat se zdražováním (22.04.2024)