Potravináři postrádají propagaci
10.01.2008 | Haló noviny
Nejlepší potravinářské výrobky i výrobce s přidělením ochranných známek Zlatá chuť jižní Moravy ocenily zemědělská i veterinární univerzita v Brně a Agrární komora Jihomoravského kraje.
Vítězové z 29 soutěžících jihomoravských subjektů se 75 výrobky přiznali, že v utkání s nadnárodními obchodními řetězci jim nejvíce chybí kvalitní marketingové studie i propagace na trhu a také informace o tom, jaké je aktuální chování zákazníka a podle čeho se rozhoduje při koupi. Cílem soutěže je nicméně zachovat kvalitní krajové potravinářské výrobky v ničivé nekalé konkurenci masivního dovozu a prodeje potravinářských přebytků ze zemí evropské patnáctky. Zejména pak, aby český spotřebitel nebyl klamán a dostal potravinu kvalitní, zejména českou.
Novými držiteli ochranné známky Zlatá chuť jižní Moravy jsou například tmavý chléb Rusti pekárny Hepek v Brně-Zábrdovicích, kozí sýry Sedlák manželů Sedlákových ze Šošůvky, kteří se starají v Moravském krasu o stopadesátihlavé stádo, Bůčkový závin výrobce Jana Bubly z Brna-Tuřan či Židlochovický pršut z kotlety z produkce Františka Janíčka a Benedikta Čupy, černohorské speciální pivo Kvasar, či tuřanské kysané zelí.
Přihlášky výrobků a výrobců do nového kola této soutěže přijímá jihomoravská Regionální agrární komora (Brno, Kotlářská 53) do 5. února 2008. Vítěze vyhlásí o měsíc později na potravinářském veletrhu Salima.

Tweet



