V zemědělském muzeu televizní reklamy na pivo
05.01.2006 | Agris
Ve spolupráci s agenturou ARBOmedia s.r.o. a s mediální podporou deníku Právo, týdeníku ZEMĚDĚLEC, měsíčníku NOVÝ VENKOV a provozovatele serveru Svetpiva.cz pořádá Národní zemědělské muzeum (NZM) - jako doprovodný program k probíhající výstavě „Kde se pivo vaří…“ - ve dnech 10. ledna až 15. března 2006 Přehlídku televizních reklam na pivo. Informoval o tom dnes mediální manažer NZM Lubomír Maršík.
Přehlídka bude mít soutěžní charakter a představí se v ní dvacet televizních spotů devíti velkých českých pivovarů. Hlasy návštěvníků výstavy v první a odborná porota ve druhé kategorii po jejím skončení v březnu t.r. rozhodnou o vyhlášení nejlepší televizní reklamy na pivo. NZM poté udělí ceny vítězným pivovarům na slavnostní akci a z hlasů návštěvníků určených vítězům rozhodne losem i o cenách a odměnách pro návštěvníky.
Přehlídka bude probíhat každý otvírací den (úterý - neděle), přímo ve výstavních prostorách hlavního sálu muzea v přízemí, vždy mezi 9 a 17 hodinou. Hlasovací lístky obdrží návštěvníci společně s anketním listem od průvodců a po jejich správném vyplnění získá každý dospělý návštěvník jako odměnu jedno lahvové pivo a každý návštěvník do 18 let limonádu - dary sponzorujících pivovarů.
Další články v kategorii
- Řečtí zemědělci pokračují v blokádách i po příslibu více peněz (18.12.2025)
- Lední medvědi se geneticky adaptují na změny klimatu (18.12.2025)
- Průzkum: Obliba kapra na Štědrý den klesá, roste obliba umělých stromků (18.12.2025)
- Australský podnikatel českého původu Josef Chromý proslul jako uzenář i vinař (18.12.2025)
- Česko rozšiřuje plochy ekologického zemědělství. Bio obiloviny a tradiční odrůdy nabývají na oblibě (18.12.2025)
- Analytik: Zmírnění zákazu prodeje aut se spalovacím motorem je kosmetická úprava (18.12.2025)

Tweet



