České podniky se učí využívat služeb CzechTrade
22.11.2000 | Hospodářské noviny
Pro export firmy jsou ze služeb poskytovaných vládní agenturou na podporu obchodu CzechTrade nejžádanější informace o zahraničních trzích, následují služby zahraničních kanceláří a programy finanční podpory exportu pro malé a střední podniky do 250 zaměstnanců. Vyplývá to z výsledků marketingového průzkumu, který zpracoval Evropský polytechnický institut na letošním mezinárodním strojírenském veletrhu v Brně. Agenturu CzechTrade znalo 68 % dotazovaných firem, zájem seznámit se s nabídkou jejích služeb projevilo bezmála 80 procent respondentů.
Další články v kategorii
- Letos se objevilo ve velkochovech deset ohnisek ptačí chřipky, stejně jako loni (22.12.2025)
- Ministerstvo životního prostředí vydalo poslední Věstník v roce 2025 (22.12.2025)
- Zvěřina ze střediska na Mostecku táhne, zájem je o divočáka na guláš (22.12.2025)
- Peněženku moc nešetří, čas ale ano. Češi cukroví čím dál víc kupují (22.12.2025)
- Předvánoční víkend někteří věnují uzení masa (22.12.2025)

Tweet



