Američané si pochutnají na zeleném kečupu
11.07.2000 | České noviny
Americané si pochutnají na zeleném kecupu
Na americkém trhu se má na podzim objevit kecup ješte v jedné, zcela netradicní barve - zelené. Významný americký výrobce ochucených rajských protlaku Heinz se totiž chce více zamerit na detské zákazníky, kterí si stežují na nedostatek pestrosti barev ve svém jídelnícku, a posílit si již beztak silnou pozici na trhu.
Firma vychází ze studie, podle které detem chybí ruznost barev na talíri a podle níž vetšina dotázaných detí oznacila zelenou za svou nejoblíbenejší barvu.
Deti konzumují více než polovinu kecupu ve Spojených státech a doposud nemely speciální vlastní, vysvetlil výrobce svuj v kulinárském svete nevídaný krok.
Spolecnost hodlá své nejmenší zákazníky prekvapit ješte jednou novinkou - stlacovatelnými umelohmotnými láhvemi s tenkými hrdly, které umožní, aby kecupem nakreslili na sendvici treba letadýlko nebo na hranolcích vytvarovali kyticku. Zejména hravé ci umelecky nadanejší deti si tak budou moci zpestrit konzumaci pokrmu.
Další články v kategorii
- OIV: Světová spotřeba vína loni klesla o 2,6 procenta, byla nejníže od roku 1996 (27.04.2024)
- Budou jablka za 50 korun? Stromy pomrzly v Česku i v Polsku (26.04.2024)
- Komunitní energetika je o krok blíž. Do druhého kola energetických společenství postupuje 57 komunitních projektů (26.04.2024)
- Greenpeace: Lesy ČR možná pokácejí přes 15.000 starých stromů v Krušných horách (26.04.2024)
- V jarním kole Sbírky potravin se vybralo rekordních 565 tun zboží pro potřebné (26.04.2024)
- Podmáčená louka s masožravkami v Brdech se stala novou přírodní památkou (26.04.2024)
- Výzkumný ústav: Oteplení zvýší aktivitu škůdců, očekává se nadměrný výskyt mšic (26.04.2024)
- Evropský parlament odhlasoval zákaz některých plastových obalů (26.04.2024)
- Více dřeva, méně betonu. Surovinová politika pro dřevo podpoří tuzemské zpracování dřeva, více se bude využívat i ve stavebnictví (26.04.2024)