Lounský pivovar se soustředil na oblast obchodu a marketingu
09.04.1999 | ČTK
Lounský pivovar se soustredil na oblast obchodu a marketingu LOUNY 9.dubna (CTK) - Pivovar Louny investoval od zacátku roku v oblasti obchodu a marketingu 1,8 miliónu korun. Za dalších 300 tisíc marek zakoupil membránový filtr, pri jehož použití odpadá pasterizace lahvového piva. Ta mela za následek nežádoucí príchut piva v lahvích oproti pivu tocenému.Zpráva byla upravena na základě obchodních podmínek ČTK, uplné znění získáte na obchodni@mail.ctk.cz
Copyright (2003) The Associated Press (AP) - všechna práva vyhrazena. Materiály agentury AP nesmí být dále publikovány, vysílány, přepisovány nebo redistribuovány.
Další články v kategorii
- Souhrn událostí uplynulého dne – 18.12. 2025 (19.12.2025)
- Drahé vánoční kolekce už zlevňují (18.12.2025)
- Vítězem miliardového tendru Lesů ČR je LDF Rožnov, má osm ze 40 zakázek (18.12.2025)
- Itálie a Francie jsou proti rychlému schválení a podpisu dohody Mercosur (18.12.2025)

Tweet



