Burger King v Česku reaguje na rostoucí zájem o rostlinné stravování. Nově ho podporuje s organizací ProVeg

Řetězec Burger King spojuje od Nového roku síly s organizací ProVeg Česko a aktivně se zapojuje do výzvy Veggie Challenge, která má za cíl podpořit udržitelnější stravovací návyky a zvýšit povědomí o přínosech rostlinné stravy. Partnerství reflektuje společnou vizi, že kvalitní a chutné jídlo může prospět nejen lidem, ale i planetě a budoucím generacím.

Produktové portfolio Burger Kingu s osmi různými rostlinnými alternativami dokazuje, že si zákazníci mohou vychutnat své oblíbené chutě naplno i bez masa. Nabídka zahrnuje například ikonický Plant-Based Whopper, lahodný Plant-Based Cheeseburger a pro milovníky nugetek nechybí ani šťavnaté Plant-based Nugetky. „Dlouhodobě sledujeme, že zájem o rostlinné alternativy roste. Potvrzuje to i náš loňský průzkum, podle kterého až třetina Čechů uvažuje o omezení masa. Na měnící se trendy na světové i tuzemské úrovni se snažíme vždy reagovat. Chceme našim zákazníkům ukázat, že burger může chutnat skvěle i bez masa, a nabízíme proto nejširší nabídku plant-based produktů ze všech tuzemských řetězců. Oceňujeme iniciativy, jako je Veggie Challenge od ProVeg, které pomáhají šířit osvětu o rozmanitosti rostlinné stravy,“ uvedl Filip Vostrý, marketingový manažer společnosti Burger King.

Z průzkumu Burger Kingu dále vyplynulo, že 77 % Čechů neoblomně preferuje masité pokrmy, ale 18 % populace má potenciál přejít na flexitariánskou stravu, která kombinuje převážně rostlinné jídlo s občasnou konzumací masa. Tento přístup, na rozdíl od dobře známého vegetariánství a veganství, zůstává mezi veřejností méně rozšířený, což naznačuje prostor pro další osvětu a změnu stravovacích zvyklostí. „Je zřejmé, že přechod na rostlinnější jídelníček není jen krátkodobým trendem, ale skutečnou celospolečenskou změnou. Zájem o flexitariánství stále roste – podle agentury FMCG Gurus až 25 % Čechů a Češek cíleně omezuje konzumaci živočišných produktů. Současně se rychle rozšiřuje nabídka rostlinných alternativ na trhu. Veggie Challenge je skvělá příležitost, jak jednoduše vyzkoušet rostlinnou stravu a přispět k pozitivní změně,” řekla Tereza Trávníčková, manažerka Veggie Challenge z organizace ProVeg Česko.

Partnerství s organizací ProVeg Česko umožní řetězci Burger King šířit osvětu o rozmanitosti rostlinných alternativ a podpořit pozitivní změny ve stravovacích návycích zákazníků. Aktivity spojené s partnerstvím zahrnují instruktážní video nákupu rostlinných produktů v Burger Kingu, licenci k ochranné známce Veggie Challenge na celý rok 2025 či navázání spolupráce s vybranými českými influencery, kteří se aktivně zapojí do 30denní výzvy.

Cílem Veggie Challenge je po dobu 30 dnů motivovat účastníky z řad veřejnosti k omezení konzumace masa a vyzkoušení chutných a vyvážených rostlinných alternativ. Díky nejširší nabídce plant-based jídel na českém trhu s rychlým občerstvením mohou zákazníci Burger Kingu objevovat nové chutě, aniž by museli dělat kompromisy ve svých oblíbených pokrmech. Účastníci výzvy mohou navíc využít

facebookovou skupinu pro sdílení motivace a inspirace nebo si stáhnout mobilní aplikaci, jež nabízí přes 100 receptů, odměny za splněné výzvy a nástroje, jako je plánovač jídelníčku a nákupní seznamy.

Mobilní aplikaci ProVeg Veggie Challlenge si nyní můžete stáhnout v internetových obchodech Google Play či App Store. Odkazy ke stažení aplikace naleznete níže:

· Google Play: ProVeg Veggie Challenge – Aplikace na Google Play · App Store: Veggie Challenge on the App Store

Více o rostlinné nabídce řetězce Burger King a Veggie Challenge naleznete na odkazech níže:

· https://burgerking.cz/cs/plantbased · https://veggiechallenge.cz/burgerking/

 

Kontakt:

Přemysl Šimák

PR Manager

Ogilvy, s.r.o.

+420 732 491 081 premysl.simak@ogilvy.com

 

Filip Vostrý Marketing Manager Burger King CZ Rex Concepts CEE filip.vostry@rc-cee.com

_______________________________

O Burger Kingu

 

Každý den navštíví restaurace BURGER KING® po celém světě více než 11 milionů lidí. A dělají to proto, že ví, že naše restaurace nabízejí velmi kvalitní, chutné a cenově dostupné jídlo již desítky let. BURGER KING®, založený v roce 1954, je druhým největším řetězcem rychlého občerstvení specializujícím se na burgery na světě. Původní HOME OF THE WHOPPER® a náš závazek přinášet hostům kvalitní ingredience, perfektní recepty a příjemnou rodinnou atmosféru je to, co naši značku definuje již 70 let!

Tisk

Agris Online

Agris Online

Agris on-line
Papers in Economics and Informatics

Úterý
Zataženo
1 °C
Středa
Oblačno
1 °C
Čtvrtek
Dešťové přeháňky
3 °C

Počasí


Kalendář

poútstčtsone
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

Podporujeme utipa.info