Heineken prodal díky uvolnění restrikcí v Evropě více piva, než se čekalo
21.04.2022 | ČTK
Nizozemský pivovar Heineken zvýšil v prvním čtvrtletí objem prodaného piva meziročně o 5,2 procenta. Firma těžila především ze znovuotevírání barů v Evropě. Druhý největší výrobce piva na světě ve svém dnešním sdělení navzdory nejistotě kolem dopadů války na Ukrajině nezměnil výhled na celý rok.Zpráva byla upravena na základě obchodních podmínek ČTK, uplné znění získáte na obchodni@mail.ctk.cz
Copyright (2003) The Associated Press (AP) - všechna práva vyhrazena. Materiály agentury AP nesmí být dále publikovány, vysílány, přepisovány nebo redistribuovány.
Další články v kategorii
- Souhrn událostí uplynulých dní – 4. – 6.4. 2025 (07.04.2025)
- Inflace v březnu stagnovala na 2,7 procenta (06.04.2025)
- FAO: Světové ceny potravin se dál zvyšují, zdražily zejména rostlinné oleje (05.04.2025)
- Středočeský kraj podpoří vysazování úhoře říčního (04.04.2025)
- Březen byl v pražském Klementinu nadprůměrně teplý (04.04.2025)
- Kvůli slintavce mohou nákladní vozy ze Slovenska vjet do ČR jen na pěti místech (04.04.2025)
- Marně hledáte medvědí česnek? Kudláčkův objev budí závist, podívejte se (04.04.2025)
- Hospodáři mohou žádat o příspěvek na šetrnou péči o krkonošské louky (04.04.2025)
- Vědci pokryli lesy sítí dendrometrů, denně vytvářejí mapy aktuálního stavu lesů (04.04.2025)