Tržby Ferrera loni vzrostly díky akvizici značek od Nestlé
21.02.2019 | ČTK
Italský výrobce cukrovinek Ferrero zvýšil ve finančním roce 2017/2018 tržby o 2,1 procenta na 10,7 miliardy eur (téměř 275 miliard Kč). Těžil z převzetí některých značek od firmy Nestlé a dobře se podle dnešního sdělení firmy prodávala i její pomazánka Nutella, pralinky Ferrero Rocher a tyčinka Kinder Bueno.Zpráva byla upravena na základě obchodních podmínek ČTK, uplné znění získáte na obchodni@mail.ctk.cz
Copyright (2003) The Associated Press (AP) - všechna práva vyhrazena. Materiály agentury AP nesmí být dále publikovány, vysílány, přepisovány nebo redistribuovány.
Další články v kategorii
- Budějovický Budvar měl loni rekordní tržby 3,37 miliardy korun, stouply o 11 pct (18.04.2024)
- ASZ ČR odmítá návrhy poslanců ANO a SPD na omezení svobody vlastníků půdy (18.04.2024)
- Vyšší ochranu nejlepší zemědělské půdy Sněmovna schválí patrně v mírnější podobě (18.04.2024)
- Lesy ČR postavily nádrž na úpatí nejvyššího vrcholu Jizerských hor (18.04.2024)
- Arboretum v Pardubicích budou spravovat technické služby, změna je na popud lidí (18.04.2024)
- Letošní Cena Ing. Jiřího Nováka byla udělena Pavlu Bednářovi za výzkum modřínu (18.04.2024)
- Vinaři v Habánských sklepích dnes zahájili unikátní test, který má ochránit révu před přicházejícím mrazem (18.04.2024)
- Ceny v průmyslu se v březnu meziročně nezměnily, v zemědělství opět klesly (18.04.2024)
- Dvojí kvalita potravin? Chyba není v EU, ale u nás, řekl prezident Petr Pavel (18.04.2024)
- Pivovary Staropramen se řadí mezi nejlepší zaměstnavatele roku 2024 v Česku (18.04.2024)