Tržby Ferrera loni vzrostly díky akvizici značek od Nestlé

Italský výrobce cukrovinek Ferrero zvýšil ve finančním roce 2017/2018 tržby o 2,1 procenta na 10,7 miliardy eur (téměř 275 miliard Kč). Těžil z převzetí některých značek od firmy Nestlé a dobře se podle dnešního sdělení firmy prodávala i její pomazánka Nutella, pralinky Ferrero Rocher a tyčinka Kinder Bueno.

Zpráva byla upravena na základě obchodních podmínek ČTK, uplné znění získáte na obchodni@mail.ctk.cz

Copyright (2003) The Associated Press (AP) - všechna práva vyhrazena. Materiály agentury AP nesmí být dále publikovány, vysílány, přepisovány nebo redistribuovány.

Tisk

Další články v kategorii

Agris Online

Agris Online

Agris on-line
Papers in Economics and Informatics


Kalendář


Podporujeme utipa.info