Propagace českého piva v rámci vánočního charitativního bazaru v Bělehradě

V neděli 3. prosince proběhl na bělehradském výstavišti v rámci 16-tého předvánočního humanitárního bazaru marketingový projekt zaměřený na propagaci českého piva.

Cílem projektu byla propagace do Srbska dovážených, v ČR vyráběných, piv na stánku České republiky, který byl jako již tradičně součástí předvánočního humanitárního bazaru. Návštěvníci měli možnost na stánku ochutnat více než 23 druhů piva z devíti českých pivovarů, získat propagační nosiče piva a také informační brožuru "České pivo" v srbském jazyce, v níž se dozvěděli více o jedinečnosti piva vyrobeného v České republice. Na stánku bylo k dispozici pivo točené, lahvové i v plechovkách. Vzhledem k velkému zájmu návštěvníků se však nabídka ve druhé polovině akce musela již omezit pouze na pivo točené. K zájmu návštěvníků o české pivo prospěla jistě i  propagace akce v nejčtenějším srbském deníku „Blic“.

Tisk

Další články v kategorii

Agris Online

Agris Online

Agris on-line
Papers in Economics and Informatics

Pondělí
Přeháňky sníh s deštěm
7 °C
Úterý
Dešťové přeháňky
10 °C
Středa
Skoro jasno
11 °C

Počasí


Kalendář

poútstčtsone
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

Podporujeme utipa.info