Logo s českou vlajkou už může používat téměř 1000 výrobků
12.12.2011 | ČTK
Počet výrobků označovaných logem s českou vlajkou a nápisem "Český výrobek - garantováno Potravinářskou komorou" se blíží 1000. Používat na obalech svých produktů jej může již 27 společností. ČTK o tom informovala mluvčí Potravinářské komory (PK) Dana Večeřová. Od začátku prosince může nově označení užívat 62 výrobků od osmi potravinářských společností. "O logo mají velký zájem i další společnosti, jak členové, tak nečlenové Potravinářské komory ČR, a to velké podniky i malé rodinné firmy," uvedla Večeřová, podle níž je dle tohoto zájmu zřejmé, že zdůraznění tuzemského původu výrobků má pro potravináře velký význam.Zpráva byla upravena na základě obchodních podmínek ČTK, uplné znění získáte na obchodni@mail.ctk.cz
Copyright (2003) The Associated Press (AP) - všechna práva vyhrazena. Materiály agentury AP nesmí být dále publikovány, vysílány, přepisovány nebo redistribuovány.
Další články v kategorii
- Udělejme z krmení zvěře vánoční zvyk, který opravdu pomůže (23.12.2025)
- Vláda souhlasí se záměrem obnovit daňové zvýhodnění vína, zákon připraví vlastní (23.12.2025)
- Čína zavádí vysoká cla na mléčné výrobky z EU, podle Bruselu neoprávněně (23.12.2025)
- Proč jedle neopadá a smrk je historicky králem českých Vánoc? (23.12.2025)
- Mýty italské kuchyně. Historik bourá legendy o ikonických pokrmech, čelí výhrůžkám (23.12.2025)
- Pavel Vacek: Kapr je jednička, sváteční polévky střídáme (23.12.2025)
- Potravinářská inspekce zjistila v tržní síti masné konzervy z dovozu falšované sníženým obsahem masa a s nedeklarovaným alergenem (23.12.2025)
- Babiš vloží Agrofert do fondu RSVP Trust (23.12.2025)
- Tento legendární stroj měnil venkov: Příběh nejrozšířenějšího traktoru Evropy (23.12.2025)
- Letos se objevilo ve velkochovech deset ohnisek ptačí chřipky, stejně jako loni (22.12.2025)

Tweet



