Značky kvality už na našem trhu existují

Značky kvality ale už existují. "Přihlásili jsme se do České kvality, ta se jim, myslím povedla, na etiketě je lipový list, nevím, proč by se hned vedle na stejný výrobek měla lepit další, nebo měnit jednu na druhou. Zemědělci na tom nejsou letos dobře, dokupují krmení, stát krátí o statisíce dotace. Všude panuje nervozita, protože všechno je moc narychlo. Hygienické normy EU jsou přísné a nikdo neví, co bude. Kdyby stát raději tyto peníze dal do prvovýroby a pomohl zemědělcům překonat vstup do unie," uvedl včera zpracovatel, který si zveřejněním jména nechtěl způsobit problémy.

SZIF má opačný názor. Podle jeho pracovníků fungování marketingového odboru má ten výzam, že po otevření trhu nebude český spotřebitel zahlcen výrobky ze zahraničí. Na podporu vlastních výrobků existují v EU daná pravidla a ta bude unie kontrolovat. Fond spolupracuje s agrární a potravinářskou komorou a připravuje rozbory na pomoc odvětvím, která jsou vstupem dalšího zboží na náš trh ohrožena.

"Do potravinářských řetězců se stejně výrobky s českou značkou nedostanou a pro ty, kteří s nimi obchodují, to nejsou výhodné záležitosti," řekl předseda zemědělského družstva, který přál rovněž zůstat v anyonymitě.

Jedním z hlavních cílů je dostat Klas do podvědomí široké veřejnosti. Marketingový odbor by se měl kromě obchodní podpory zabývat tvorbou propagačních materiálů, individuálními akcemi v obchodech a výstavnictvím.

Tisk

Další články v kategorii

Agris Online

Agris Online

Agris on-line
Papers in Economics and Informatics


Kalendář


Podporujeme utipa.info