Francie směřuje k uvolnění reklamy na víno
14.10.2004 | ČTK
Francouzští poslanci ve středu večer podle očekávání schválili zákonný dodatek, který uvolňuje dosud omezovanou reklamu na víno. Konečný text musí být ale ještě dohodnut se Senátem, který v květnu schválil ještě liberálnější úpravu dosavadního zákona. Vinaři si od uvolnění reklamy slibují změnu nynějšího sestupného trendu prodeje vína. Dosavadní zákon omezuje reklamu vína na holé faktické údaje o místu původu, jménu výrobce a obsahu alkoholu. Podle schválené úpravy bude možné do ní zahrnout i údaje působící na emoce potenciálního spotřebitele, například o kvalitě, chuti nebo vůni.Zpráva byla upravena na základě obchodních podmínek ČTK, uplné znění získáte na obchodni@mail.ctk.cz
Copyright (2003) The Associated Press (AP) - všechna práva vyhrazena. Materiály agentury AP nesmí být dále publikovány, vysílány, přepisovány nebo redistribuovány.
Další články v kategorii
- Ústav spadající pod ministerstvo zemědělství zrušil objednávky u Agrofertu (19.12.2025)
- Ve Stálkách na Znojemsku postaví zemědělci šest nových hal pro chov brojlerů (19.12.2025)
- Dohoda EU s Mercosurem o obchodu se odkládá na leden, uvedla von der Leyenová (19.12.2025)
- Park České Švýcarsko plánuje nové projekty, chce nové návštěvnické centrum (19.12.2025)
- Německo a Španělsko vyzvaly lídry EU k podpoře dohody s Mercosurem (19.12.2025)
- Opakované demonstrace zemědělcům dobré jméno neudělají (19.12.2025)
- ČSÚ: Produkce odpadů v ČR vloni vzrostla o šest pct na 3697 kg na obyvatele (19.12.2025)
- V Bruselu protestují tisíce zemědělců proti zemědělské politice EU (19.12.2025)
- MENDELU v čele mezinárodního projektu zaměřeného na ochranu a zachování jasanu úzkolistého (19.12.2025)

Tweet



