Síť Julius Meinl: méně prodejen, menší prodej
02.02.2001 | Mladá fronta Dnes
Obchodní síť Julius Meinl loni utržila 7,3 miliardy korun, zatímco o rok dříve to bylo 7,8 miliardy, ovšem při vyšším počtu prodejen. "V rámci optimalizace sítě snížila společnost v loňském roce jejich počet," vysvětlil vedoucí marketingu společnosti Tomáš Fiala s tím, že do tří let chce řetězec zvýšit tržby na devět miliard korun. Koncem roku měl Julius Meinl 99 obchodních jednotek, z toho 82 supermarketů, 12 prodejen typu diskont a Cash&Carry a pět prodejen Jééé. Předloni to bylo 103 provozoven. Od včerejška zahájil Julius Meinl spolupráci při nákupu zboží s firmou Billa. Podle uzavřené dohody se tato spolupráce omezí pouze na koordinované vyjednávání o nákupních podmínkách. Obě společnosti budou nadále samostatně provozovat vlastní sortimentní a prodejní politiku.
Další články v kategorii
- Čeští experti připravují zdravější rostlinné oleje. Prospějí ekonomice i ekologii (19.05.2024)
- Má to smysl: po deseti letech pálavského borytobraní už není skoro co vytrhávat (18.05.2024)
- Zlínský kraj rozdělí letos mezi včelaře 1,198 mil. Kč, podpoří 102 včelařů (17.05.2024)
- Zemědělci rozhodnou, zda stejně jako odboráři zruší demonstraci v Praze (17.05.2024)
- Exportní konzultace s agrárními a ekonomickými diplomaty dne 27. června 2024 v PVA Expo Praha – Letňany (17.05.2024)
- Mimořádná opatření proti šíření verticiliového vadnutí chmele v ČR (17.05.2024)
- Po jahodách na poli u Olomouce se jen zaprášilo, musí dozrát další (17.05.2024)
- Zemědělství je moderní a atraktivní obor, proto pro něj motivujeme mladé (17.05.2024)
- SZPI analyzuje složení bonbónů s muscimolem, kvůli nim zkolabovala žákyně ZŠ (17.05.2024)
- Na motýlích loukách se hmyzu mimořádně daří, další vzniká v Kyselce (17.05.2024)