Za televizní reklamu utratila nejvíce Opavia
18.02.2000 | Lidové noviny
LN 18.2.2000
Za televizní reklamu utratila nejvíce Opavia
PRAHA Nejvíce prostredku vydala za TV reklamu loni v prosinci firma Opavia, která na ctyrech celoplošných televizních stanicích utratila 82,844 milionu korun, z toho 51,943 milionu za reklamní cas na TV Nova. Vyplývá to z mesícních žebrícku nejvetších inzerentu na TV stanicích agentury ACNielsen.
jh
Další články v kategorii
- Souhrn událostí uplynulého dne – 18.12. 2025 (19.12.2025)
- Drahé vánoční kolekce už zlevňují (18.12.2025)
- Vítězem miliardového tendru Lesů ČR je LDF Rožnov, má osm ze 40 zakázek (18.12.2025)
- Itálie a Francie jsou proti rychlému schválení a podpisu dohody Mercosur (18.12.2025)

Tweet



