MZe představí kampaň na podporu prodeje českých potravin
24.10.2014 | ČTK
Ministr zemědělství Marian Jurečka dnes představí podrobnosti předvánoční kampaně, jejímž cílem je zvýšit prodej tuzemských potravin. Podle již dříve uvedených informací má kampaň za zhruba 50 milionů korun formou spotřebitelské soutěže o ceny motivovat spotřebitele k nákupu výrobků nosících označení Klasa, Regionální potravina či Bio.Zpráva byla upravena na základě obchodních podmínek ČTK, uplné znění získáte na obchodni@mail.ctk.cz
Copyright (2003) The Associated Press (AP) - všechna práva vyhrazena. Materiály agentury AP nesmí být dále publikovány, vysílány, přepisovány nebo redistribuovány.
Další články v kategorii
- Ničivé počasí v části Asie není náhoda, ale klimatické varování, tvrdí vědci (05.12.2025)
- Státy EU a europarlament se shodly na odkladu nařízení o odlesňování o další rok (05.12.2025)
- Právníci považují Babišův způsob řešení střetu zájmů za přijatelný (05.12.2025)
- Předvánoční novinkou Lesů ČR je prodej dárkových poukazů na zvěřinu a výrobky z ní (05.12.2025)
- Pořadatelé oznámili jména šesti finalistů soutěže Vinařství roku (05.12.2025)
- Hospodářství je srdcem naší rodiny, říkají čerství držitelé ocenění Farma roku 2025 (05.12.2025)
- Úspory energií pro desítky tisíc domácností nebo flexibilní doprava pro špatně dostupné oblasti. MŽP představilo návrh využití Sociálního klimatického fondu (05.12.2025)
- Evropské obiloviny jsou zasaženy věčnými chemikáliemi, varuje nová studie (05.12.2025)
- Souhrn událostí uplynulého dne – 4.12. 2025 (05.12.2025)
- Meziroční inflace zvolnila na 2,1 procenta (04.12.2025)

Tweet



