Německá pekárna přišla na kreativní způsob reklamy v době pandemie
03.03.2021 | pekarske-technologie.cz
Se zajímavou marketingovou strategií v době koronavirové pandemie přišlo pekařství v německém Pasově. Toto vyhlášené pekařství se nechalo inspirovat momentálním světovým děním okolo očkování proti koronaviru a začalo svým zákazníkům nabízet možnost vyzkoušet si proces vakcinace a „naočkovat“ si svůj vlastní koblih.
Lahodná vakcína
Koblihy se samozřejmě neočkují pravou vakcínou, ale tou, která je vhodná pro koblihy a jejich konzumaci. K dispozici jsou zákazníkům koblihové vakcíny různých druhů, například meruňková, povidlová, čokoládová nebo i exotická ananasová. Zákazník si může sám vybrat, kterou ze 12 příchutí do své čerstvě upečené pochoutky z injekční stříkačky naočkuje.
Věrné zákazníky je třeba odměnit
Vedoucí pekárny a její hlavní pekař v jedné osobě, Walter Simon, by touto lehce recesivní aktivitou rád zlepšil svým zákazníkům náladu v době koronavirové krize a snaží se brát celou situaci jako výzvu. Neotřelý nápad potom doplňuje i věrnostní zákaznickou kartičkou v podobě takzvaného „očkovacího pasu“, do kterého zákazník dostane za každou naočkovanou koblihu jedno razítko. Zkušenost s vakcinací 21 koblih je následně odměněna jednou sklenicí lahodné náplně dle vlastního výběru. Jedna taková k očkování připravená kobliha potom přijde zákazníka na necelých 40 korun.
Pokud byste dostali chuť na koblihy a nechtělo se vám na jejich přípravě podílet, můžete si samozřejmě koupit již hotové. Pekařství má navíc v nabídce i mnohé další dobroty, na které zákazníky láká.
Autor: redakce
Další články v kategorii Potravinářství
- Extrémní počasí ohrožuje potravinovou bezpečnost v EU, říká nová zpráva Komise (25.04.2024)
- Češi stále vyráží na nákupy do Polska. Nejčastěji kvůli cenám a větší nabídce (24.04.2024)
- Kvartální výsledky PepsiCo překonaly díky růstu cen a stabilní poptávce odhady (24.04.2024)
- Světové ceny potravin by letos podle ekonomů z Oxford Economics měly klesnout (24.04.2024)
- Svaz včelařů: Výnos medu může být letos oproti loňsku poloviční až třetinový (23.04.2024)
- Bublinkový čaj udělal miliardáře z půltuctu Číňanů. Trh je však stále těsnější (23.04.2024)
- ČSÚ: Většina potravin v dubnu meziměsíčně zdražila, nejvíce jablka (23.04.2024)
- Obaly na ovoce z papíru i želé kostky. Firmy hledají alternativy k plastům (22.04.2024)
- Vědci sestavili rodokmen kávy arabica, je starší než Homo sapiens (22.04.2024)
- Teplé počasí hospodám pomohlo. Přesto musí lidé počítat se zdražováním (22.04.2024)