Pivní pálenka Bernard pokračuje ročníkem 2021
19.04.2021 | Pivovar Bernard
Rodinný pivovar Bernard uvedl na trh nový ročník své pivní pálenky. „Když jsme loni v září představili pálenku poprvé, byl to trochu experiment. Reakce zákazníků byla skvělá, rychle se vyprodala první a pak i následující edice z pivního speciálu Bohemian Ale. A tak rádi pokračujeme,“ říká spolumajitel pivovaru Stanislav Bernard.
Stejně jako v případě prvního destilování, i tentokrát je pivní pálenka vyrobena z ležáku. „Je to exkluzivní nápoj. Silný, jemný, s tóny sladu v chuti i vůni. Troufnu si říct, že se tentokrát povedl ještě lépe než v prvním ročníku,“ představuje pálenku Stanislav Bernard.
Nápoj připravil osobně mistr Jiří Syrovátka v Chrámcích ve svém biolihovaru Zámecké sady, který se specializuje na výrobu exkluzivních pálenek. Lihovar dbá na vysokou jakost surovin, pečlivě dohlíží na celý proces vzniku nápoje, významná část práce se zde odvádí manuálně. Nový ročník pivní pálenky vznikl ze 180 hektolitrů nepasterizovaného ležáku.
Nápoj o obsahu 50,6 % alkoholu je stáčený do půllitrových štíhlých lahví. „Nově jsme upravili etikety, nesou označení nového ročníku, především ale barevně zřetelně odlišíme pálenky z ležáku a z piva Bohemian Ale,“ představuje balení nápoje ředitel marketingu Tomáš Lipták.
Úspěchy u zákazníků i odborníků
Kromě obliby u zákazníků už Pivní pálenka Bernard vydobyla i uznání odborníků v zahraničí. V soutěži London Spirits Competition v mezinárodní konkurenci v kategorii Other Spirits získala stříbrnou medaili.
Zajímavostí je ovšem i hodnota Pivní pálenky Bernard v internetových aukcích, kde už byla vydražena za desetinásobek původní prodejní ceny. Stává se tak i zajímavým investičním artiklem. „Hodnota pálenky stoupá ve více ohledech. Už v prvních měsících jsme zjistili, že zajímavě zraje, získává unikátní hebkost,“ dodává Stanislav Bernard.
Pivní pálenku Bernard je možné zakoupit ve značkových prodejnách pivovaru, v e-shopu pivovaru a také na Alza.cz a Lihovarek.cz.
Další články v kategorii Potravinářství
- Češi stále vyráží na nákupy do Polska. Nejčastěji kvůli cenám a větší nabídce (24.04.2024)
- Kvartální výsledky PepsiCo překonaly díky růstu cen a stabilní poptávce odhady (24.04.2024)
- Světové ceny potravin by letos podle ekonomů z Oxford Economics měly klesnout (24.04.2024)
- Svaz včelařů: Výnos medu může být letos oproti loňsku poloviční až třetinový (23.04.2024)
- Bublinkový čaj udělal miliardáře z půltuctu Číňanů. Trh je však stále těsnější (23.04.2024)
- ČSÚ: Většina potravin v dubnu meziměsíčně zdražila, nejvíce jablka (23.04.2024)
- Obaly na ovoce z papíru i želé kostky. Firmy hledají alternativy k plastům (22.04.2024)
- Vědci sestavili rodokmen kávy arabica, je starší než Homo sapiens (22.04.2024)
- Teplé počasí hospodám pomohlo. Přesto musí lidé počítat se zdražováním (22.04.2024)
- Bezkofeinová káva dobývá svět. Dřívější skepsi nahradil rostoucí zájem (22.04.2024)