Vylepšená verze burgeru obsahuje třikrát větší množství cibule, než jeho běžná varianta. Díky specifickému aroma by se tak od toho, kdo si jej koupí, ostatní zákazníci měli držet dál. Strávník má navíc díky nepříjemnému dechu ze své blízkosti odradit i ty nejodolnější jedince.
Podle zákazníků. kteří burger ochutnali, je jeho účinnost veliká. „Byl to jeden z nejvíce pronikavých pachů, který jsem kdy v životě zažil, “ říká dvaatřicetiletý Sam Goldberg, který svou zkušenost s novinkou z Burger Kingu sdílel na svém youtubovém kanálu.
Burger je momentálně k dostání pouze v Itálii, ale měl by se rozšířit i do dalších zemí.
„Se znovuotevřením restaurací jsme se snažili přijít na způsob jak udržet zákazníky v bezpečné vzdálenosti. Nápad s extra cibulovým burgerem nám přišel vtipný a zároveň aktuální,“ řekl o novince tiskový mluvčí fast foodu. „Po pozření tohoto burgeru od vás každý bude chtít stát alespoň dva metry,“ dodává.
Burger King pojímá rozestupy v každém státě jinak. Například v Německu jsou v restauracích k dostání velké papírové koruny, které návštěvníky také přinutí k rozestupům. „Snažíme se naše zákazníky chránit a zároveň je nechat užít si jídlo během toho co musí držet nutné rozestupy,” dodává mluvčí.
Sociální distancování podobným způsobem nepraktikují jen v Burger Kingu. Například v německé kavárně Cafe Rothe musí návštěvníci nosit speciální klobouky, které je od sebe drží dál, a v michelinské restauraci ve Virginii jsou zase u stolů rozmístěny plastové figuríny, které zabraňují hostům sedět vedle sebe (více například v článku OBRAZEM: Striktní pravidla probouzí v restauratérech kreativního ducha).