Klíčem k úspěchu pekárny AVOS jsou poctivé suroviny

Kroměřížská pekárna AVOS si zakládá na výrobě podle tradičních receptur a s využitím poctivých surovin. Jejich úspěšná strategie se odráží v mnoha oceněních a především v široké síti odběratelů, kterých je pouze na Kroměřížsku více než dvě stě. Podívejte se na klíč k úspěchu pekárny AVOS.

Historie pekárenské společnosti AVOS a.s. sahá do roku 1990. Pekárna tak patří mezi nejstarší porevoluční pekařství ve Zlínském kraji. Zanedlouho po vzniku se společnost rozrostla o tři samostatné provozovny, které zahrnovaly výrobu jemného pečiva, rohlíků a chleba a také cukrářskou výrobu. V roce 1997 investovala společnost AVOS do pořízení vlastní budovy, do které postupně přesunula cukrářskou i pekařskou výrobu.

Soustředění výrobních provozů do jednoho místa a modernizace technologií umožnily pekárně nejen zefektivnit výrobu, ale také pružně reagovat na požadavky zákazníků.

Pekárna zásobuje více než dvě stě odběratelů

Od svého vzniku se pekárna AVOS zaměřila na Kroměřížsko.  Nyní pekárna dodává své produkty do šesti vlastních prodejen a přibližně do dalších dvou set obchodů. Pekárna dále dodává více než dvacítce odběratelů mimo okres Kroměříž. Ostatních patnáct výrobců pečiva, kteří v regionu působí, považuje předseda představenstva AVOS a.s. Miloslav Dedek za partnery na trhu, které je nutné respektovat.

Základem jsou tradiční receptury a poctivé suroviny

Pekařství AVOS doprovází motto „Tradice, která chutná“. I díky mottu, ale hlavně pro spokojenost zákazníků si zakládají na výrobě podle původních receptur. A přitom nepodléhají trendům snižování podílu tradičních surovin. Podle slov Miloslava Dedka pečou chléb z třístupňově vedeného kvasu. Cukrářská výroba se neobejde bez nejkvalitnějších tuků, především poctivého másla, čerstvých vajec a kvalitního rumu. Předseda představenstva společnosti AVOS a.s. dále dodává, že při výrobě nepoužívají žádné konzervanty.  

Pekárenská společnost AVOS si zároveň zakládá na férovém vztahu k zákazníkům, kdy spotřebitel nesmí být za žádných okolností klamán. „Když je v názvu máslový výrobek, musí být při výrobě použito máslo a ne náhražka. Do vánoček dáváme 20 % másla a přes 6 % tuku do rohlíků. Raději strpíme stížnosti, že jsou naše výrobky drahé, než bychom „šidili“ recepturu,“ uzavírá Miloslav Dedek.

 

Autor: redakce

Tisk

Další články v kategorii Potravinářství

Agris Online

Agris Online

Agris on-line
Papers in Economics and Informatics


Kalendář


Podporujeme utipa.info