Mezi spotřebiteli je nejvíce oblíbená jemně perlivá varianta. Rostoucí...

Mezi spotřebiteli je nejvíce oblíbená jemně perlivá varianta. Rostoucí popularitu si získávají i nové funkční minerální vody Magnesia Plus. Již nyní s novými etiketami. (26. dubna 2024) | foto: Mattoni 1873

Místo dvou lvů jen jeden. Minerálka Magnesia po jedenácti letech mění logo

  • 10
Značka minerální vody Magnesia patřící do portfolia nápojářského gigantu Mattoni 1873 po jedenácti letech mění své logo. Dva lvy vystřídá moderní logo a nově bude na víčkách a etikách dominovat pouze jediná lví hlava.

„Impulsem k celkovému redesignu našeho loga byla potřeba modernizace a přizpůsobení současným trendům. Předchozí design už neodrážel dynamiku a inovativní směřování naší značky,“ objasňuje důvody změny Karolína Šimonová, manažerka značky Magnesia.

„Nové logo v první řadě symbolizuje lví sílu přírodního hořčíku. Jsme přesvědčeni, že moderní design potvrzuje prémiovost naší značky, mimo jiné díky svému minimalismu, použití metalických barev a celkovému provedení. Rovněž jsme se rozhodli pro výraznější odlišení podle stupně perlivosti,“ dodává.

Nová vizuální identita značky Magnesia, kterou vytvořila mezinárodní agentura FutureBrand, má za cíl posílit image značky jako ikony tím, že tvoří rafinované vizuální prvky a výrazný symbol, který dokonale vystihuje její podstatu.

„Odklon od erbu evokujícího aristokratické dědictví k působivé ikoně lva nám umožnil lépe využít sílu značky. V procesu redesignu jsme dali přednost základním vlastnostem brandu, zejména síle spojené s hořčíkem,“ vysvětluje hlavní inspiraci pro tvorbu Fabrizio Severino, ředitel designu milánského FutureBrandu a dodává:

Líbí se vám nový design obalů minerální vod Magnesia?

celkem hlasů: 423
Hlasování skončiloČtenáři hlasovali do 0:00 pátek 3. května 2024. Anketa je uzavřena.

„Ačkoliv byl znak se dvěma lvy významným dědictvím, cítili jsme potřebu vyvinout jej v modernější ikonu. Pro udržení spojení značky s hlavním symbolem jsme elegantně začlenili velké M do lví hřívy, čímž jsme zajistili jemné, avšak výrazné propojení,“ popisuje Severino.

Značka Magnesia je součástí společnosti Mattoni 1873, největšího distributora nealkoholických nápojů ve střední Evropě. Její kořeny sahají do roku 1873 a ke karlovarskému rodákovi Heinrichu Mattonimu.

Vyrábí se v Mnichově na Karlovarsku, kde za loňský rok na český trh dodali 139 milionů láhví.