Německá pekárna přišla na kreativní způsob reklamy v době pandemie
03.03.2021 | pekarske-technologie.cz
Se zajímavou marketingovou strategií v době koronavirové pandemie přišlo pekařství v německém Pasově. Toto vyhlášené pekařství se nechalo inspirovat momentálním světovým děním okolo očkování proti koronaviru a začalo svým zákazníkům nabízet možnost vyzkoušet si proces vakcinace a „naočkovat“ si svůj vlastní koblih.
Lahodná vakcína
Koblihy se samozřejmě neočkují pravou vakcínou, ale tou, která je vhodná pro koblihy a jejich konzumaci. K dispozici jsou zákazníkům koblihové vakcíny různých druhů, například meruňková, povidlová, čokoládová nebo i exotická ananasová. Zákazník si může sám vybrat, kterou ze 12 příchutí do své čerstvě upečené pochoutky z injekční stříkačky naočkuje.
Věrné zákazníky je třeba odměnit
Vedoucí pekárny a její hlavní pekař v jedné osobě, Walter Simon, by touto lehce recesivní aktivitou rád zlepšil svým zákazníkům náladu v době koronavirové krize a snaží se brát celou situaci jako výzvu. Neotřelý nápad potom doplňuje i věrnostní zákaznickou kartičkou v podobě takzvaného „očkovacího pasu“, do kterého zákazník dostane za každou naočkovanou koblihu jedno razítko. Zkušenost s vakcinací 21 koblih je následně odměněna jednou sklenicí lahodné náplně dle vlastního výběru. Jedna taková k očkování připravená kobliha potom přijde zákazníka na necelých 40 korun.
Pokud byste dostali chuť na koblihy a nechtělo se vám na jejich přípravě podílet, můžete si samozřejmě koupit již hotové. Pekařství má navíc v nabídce i mnohé další dobroty, na které zákazníky láká.
Autor: redakce
Další články v kategorii Potravinářství
- Oblíbené potraviny s malou ekologickou stopou (11.04.2021)
- Zájem o lahvové pivo supluje zavřené výčepy. Budvaru došly bedny, musí si je vypůjčit (09.04.2021)
- Minipivovar z Plzně se přesunul na vesnici, snížil si náklady o dvě třetiny (09.04.2021)
- FAO: Světové ceny potravin dál rostou, jsou nejvyšší od poloviny roku 2014 (08.04.2021)
- POTRAVINOVÉ BANKY V ROCE 2020 OPĚT NAVÝŠILY SVŮJ OBRAT, STOUPÁ MNOŽSTVÍ SHROMÁŽDĚNÝCH POTRAVIN I POPTÁVKA PO POMOCI (08.04.2021)
- Marks & Spencer letos v ČR otevře další prodejnu, nahradí chlazené potraviny (08.04.2021)
- Na Zelném trhu v Brně začnou v pondělí farmářské trhy,zájem zatím má 10 prodejců (08.04.2021)
- Jihomoravský kraj pošle na podporu venkovských prodejen o milion navíc (08.04.2021)
- VIDEO: Test samoobslužných pokladen. Albert vítězí, průkopnické Tesco zaostává (07.04.2021)
- Evropská unie trvá na zákazu vývozu živých měkkýšů z Británie. Neobhajitelné, zní z ostrovů (07.04.2021)