„Impulsem k celkovému redesignu našeho loga byla potřeba modernizace a přizpůsobení současným trendům. Předchozí design už neodrážel dynamiku a inovativní směřování naší značky,“ objasňuje důvody změny Karolína Šimonová, manažerka značky Magnesia.
„Nové logo v první řadě symbolizuje lví sílu přírodního hořčíku. Jsme přesvědčeni, že moderní design potvrzuje prémiovost naší značky, mimo jiné díky svému minimalismu, použití metalických barev a celkovému provedení. Rovněž jsme se rozhodli pro výraznější odlišení podle stupně perlivosti,“ dodává.
Nová vizuální identita značky Magnesia, kterou vytvořila mezinárodní agentura FutureBrand, má za cíl posílit image značky jako ikony tím, že tvoří rafinované vizuální prvky a výrazný symbol, který dokonale vystihuje její podstatu.
„Odklon od erbu evokujícího aristokratické dědictví k působivé ikoně lva nám umožnil lépe využít sílu značky. V procesu redesignu jsme dali přednost základním vlastnostem brandu, zejména síle spojené s hořčíkem,“ vysvětluje hlavní inspiraci pro tvorbu Fabrizio Severino, ředitel designu milánského FutureBrandu a dodává:
Líbí se vám nový design obalů minerální vod Magnesia?
„Ačkoliv byl znak se dvěma lvy významným dědictvím, cítili jsme potřebu vyvinout jej v modernější ikonu. Pro udržení spojení značky s hlavním symbolem jsme elegantně začlenili velké M do lví hřívy, čímž jsme zajistili jemné, avšak výrazné propojení,“ popisuje Severino.
Značka Magnesia je součástí společnosti Mattoni 1873, největšího distributora nealkoholických nápojů ve střední Evropě. Její kořeny sahají do roku 1873 a ke karlovarskému rodákovi Heinrichu Mattonimu.
Vyrábí se v Mnichově na Karlovarsku, kde za loňský rok na český trh dodali 139 milionů láhví.