Agris.cz - agrární portál

SETUZA převezme ocenění Czech Made

20. 11. 2000 | Agris

Významné ocenění - Oprávnění k užívání značky Czech Made - převezme v úterý 21. listopadu, ve Španělském sále Pražského hradu, zástupce akciové společnosti SETUZA Ústí nad Labem pro další ze svých výrobků. Agris o tom informovala mediální zástupkyně společnosti Marie Logrová s tím, že slavnostní večer je součástí Mezinárodní konference o jakosti, která probíhá v Praze ve dnech 21. - 23. listopadu.

"Tato cena za jakost a kvalitu bude již popáté propůjčena zubní pastě značky ODOL s fluorem. ODOL je rodinná zubní pasta, která se svou příjemnou spearmintovou chutí a vůní spolu s protizánětlivými účinky vyrovná špičkovým zahraničním výrobkům. Dle výzkumů agentury ACNielsen tvoří její podíl na domácím trhu 13,6 %. Řadu značky ODOL doplňují zubní pasty ODOL bicarbonate, ODOL mint a navíc ODOL výplachová ústní voda. Speciálně pro děti je určena ODOL perlička. Celkově je řada značky ODOL nejprodávanější na tuzemském trhu, přičemž její množstevní podíl dosahuje 21 procent. O kvalitě produkce akciové společnosti Setuza svědčí i propůjčení značky Czech Made pro pomazánkový margarín DIANA s nízkým obsahem tuku, s vitamíny A, E. Oprávnění k užívání této české známky kvality a jakosti převzali zástupci firmy v srpnu letošního roku z rukou předsedy vlády Miloše Zemana a ministra zemědělství Jana Fencla," uvedla Logrová.

Akciová společnost Setuza je se svou víc jak 150ti letou tradicí předním tuzemským zpracovatelem olejových komodit a významným producentem rostlinných olejů a tuků. Výrobní program zahrnuje i drogistické zboží a technické výrobky. Vedle stále žádaných mýdlových pracích prášků produkuje společnost klasické prací prášky, toaletní a jádrová mýdla, zubní pasty a kosmetiku. Na domácím trhu zubních past má společnost Setuza 40ti procentní podíl. Podle agentury GfK tvoří oleje z firmy Setuza 50 % domácího malospotřebitelského trhu, dalších 15 % trhu pokrývá společnost v privátních značkách obchodních řetězců. Ve velkoobjemových dodávkách činí tržní podíl olejů 80 %, tuků a margarínů potom 75 %. Zhruba pětina celkové vyrobené produkce společnosti je určena pro export.


Zdroj: Agris, 20. 11. 2000





© Copyright AGRIS 2003 - Publikování a šíření obsahu agrárního WWW portálu AGRIS je možné (pokud není uvedeno jinak) pouze za podmínky uvedení zdroje v podobě www.agris.cz a data publikace v AGRISu.

Přímá adresa článku:
[http://www.agris.cz/detail.php?id=174169&iSub=518 Vytištěno dne: 22.12.2025 23:23