V boji o výrobce Gatorade neuspěla PepsiCo
8. 11. 2000 | Hospodářské noviny
V boji o výrobce Gatorade neuspěla PepsiCo, možným kupcem je Nestlé
New York, 6.11. 2000
Ani ohromující nabídka ve výši 14 miliard amerických dolarů nezlomila vedení společnosti Quaker
Oats, aby firmu proslulou zejména díky sportovním nápojům Gatorade prodalo do vlastnictví nápojového a potravinářského gigantu PepsiCo.
Podle názoru odborníků se Quaker Oats snaží tímto krokem vyburcovat další potenciální zájemce k navýšení částky a potom společnost výhodně prodat, jako se to.nedávno podařilo managementu firmy Bestfoods, která přešla pod křídla nizozemského gigantu Unilever.
Kromě Coca-Coly, která už podobný produkt s názvem Poweráde na americkém trhu zavedla, je žhavým kandidátem švýcarská Nestlé. Na rozdíl od nápojových gigantů však těžiště jejího zájmu neleží v Gatorade, která má v USA 84procentní podíl na trhu iontových nápojů, ale v potravinářských značkách společnosti, které zahrnují především produkty tzv. zdravé výživy.
(Bloomberg, hlo)
Zdroj: Hospodářské noviny, 8. 11. 2000
© Copyright AGRIS 2003 - Publikování a šíření obsahu agrárního WWW portálu AGRIS je možné (pokud není uvedeno jinak) pouze za podmínky uvedení zdroje v podobě www.agris.cz a data publikace v AGRISu.
Přímá adresa článku:
[http://www.agris.cz/detail.php?id=174169&iSub=518 Vytištěno dne: 22.12.2025 06:15
