Cadbury se uchází o získání divize pro laskominy firmy Kraft
24. 5. 2000 | ČTK
Britský výrobce sladkostí a nealkoholických nápoju Cadbury Schweppes Plc. vede jednání o prevzetí aktivit souvisejících s výrobou žvýkacek a bonbónu od francouzské spolecnosti Kraft Foods Inc. Dnes o tom informovala britská spolecnost, která by akvizicí získala na francouzském trhu s laskominami kolem 16 procent. Cadbury neuvedla cenu za nákup divize, která za minulý rok vykázala tržby 1,239 miliardy francouzských franku, analytici však cenu odhadli na približne 250 milionu liber (368 milionu USD). Kraft je potravinárskou divizí amerického giganta zabývajícího se výrobou spotrebitelského zboží Philip Morris Cos.Inc. Vedená jednání se týkají znacek žvýkacek Hollywood, Malabar a Tonigum a znacek bonbónu Krema, Kiss Cool a La Vosgienne. Hollywood má na francouzském trhu se žvýkacími gumami nejvyšší podíl, který ciní 53 procenta. Analytici soucasne uvedli, že akvizice by nemela vliv na zájem Cadbury o potravinárské aktivity americké skupiny Nabisco, napsala dnes agentura Reuters.
Zdroj: ČTK, 24. 5. 2000
© Copyright AGRIS 2003 - Publikování a šíření obsahu agrárního WWW portálu AGRIS je možné (pokud není uvedeno jinak) pouze za podmínky uvedení zdroje v podobě www.agris.cz a data publikace v AGRISu.
Přímá adresa článku:
[http://www.agris.cz/detail.php?id=174169&iSub=518 Vytištěno dne: 23.12.2025 22:51
