Agris.cz - agrární portál

Firmy Algida a Barilla budou spolupracovat při prodeji zmrzliny a chuťovek

29. 9. 2021 | ČTK

Italská potravinářská společnost Barilla a značka zmrzliny Algida ze skupiny Unilever podepsaly dohodu o strategickém partnerství zaměřené na prodej zmrzliny a chuťovek v Itálii a dalších evropských zemích. Informovala o tom dnes agentura Reuters. Barilla doufá, že partnerství zvýší poptávku po sušenkách a chuťovkách, zvláště v letní sezoně, a pomůže jí zvýšit konkurenceschopnost v prodeji sladkých i slaných chuťovek. Její sušenky Gocciole jsou nejprodávanější v Itálii.

"Jsme přesvědčeni, že trh se zmrzlinou nabízí zajímavé perspektivy a víme, že máme značky a produkty, o které mají italští spotřebitelé velký zájem," uvedl šéf Barilly pro italský region Francesco Del Porto.

Zmrzliny vyvinuté společně s Algidou, výrobcem zmrzlin Magnum nebo Cornetto, navážou na úspěšné uvedení sušenek Barilla plněných čokoládovou pomazánkou a na cereální tyčinky. Těmito produkty firma vstoupila do segmentu chuťovek.

Partnerství má začít fungovat od ledna 2022. Nejprve se zaměří na Itálii, později firmy plánují rozšíření do dalších evropských zemí.

Pro skupinu Unilever je dohoda příležitostí nabídnout nové výrobky v odvětví, které je stále více konkurenční. V roce 2017 uzavřel Unilever podobnou alianci se společností Ferrero, konkurentem Barilly. Pomohl tak výrobci cukrovinek vstoupit na trh s mraženými sladkostmi v Itálii i v zahraničí.

irl spr


Zdroj: ČTK, 29. 9. 2021





© Copyright AGRIS 2003 - Publikování a šíření obsahu agrárního WWW portálu AGRIS je možné (pokud není uvedeno jinak) pouze za podmínky uvedení zdroje v podobě www.agris.cz a data publikace v AGRISu.

Přímá adresa článku:
[http://www.agris.cz/detail.php?id=174169&iSub=518 Vytištěno dne: 03.05.2024 01:14