Sklizeno loni zvýšilo tržby o 40 procent na 630 milionů korun
09.02.2018 | ČTK
Síť prodejen potravin Sklizeno loni zvýšila tržby o 40 procent na 630 milionů korun. Letos očekává tržby kolem miliardy korun. Společnost otevřela loni sedm nových prodejen a pokračovala ve sjednocování sítě pod značku Sklizeno. Na konferenci Retail Summit do řekl ředitel Sklizeno Foods Petr Borkovec.Zpráva byla upravena na základě obchodních podmínek ČTK, uplné znění získáte na obchodni@mail.ctk.cz
Copyright (2003) The Associated Press (AP) - všechna práva vyhrazena. Materiály agentury AP nesmí být dále publikovány, vysílány, přepisovány nebo redistribuovány.
Další články v kategorii
- Souhrn událostí uplynulého dne 16.4.2024 (17.04.2024)
- Chovatelů exotických zvířat přibývá, řada ale nedodržuje podmínky (16.04.2024)
- Konference Automatizace v potravinářství představila nejmodernější trendy oboru (16.04.2024)
- Farmář jde 1600 kilometrů z Istanbulu domů na Moravu. Stejně jako věrozvěsti Cyril s Metodějem (16.04.2024)
- Týden v zemědělství podle Petra Havla - č. 15 (16.04.2024)
- Nominace na Regionální potravinu: Chléb, kacha, uzené, pivo i výhonky hrášku (16.04.2024)
- Slovenská firma chce po Lesích ČR 220 mil. za nedodané dřevo, podnik to odmítá (16.04.2024)
- Smrk z českých lesů nezmizí, naopak budoucnost buku je nejistá, míní odborník (16.04.2024)
- Roboti pomáhají v zemědělství (16.04.2024)
- Změny klimatu způsobí masivní úhyn včel, odhadují odborníci. V Evropě nejvíc (16.04.2024)